کد خبر: ۹۷۶۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
پس از یک بازی آرام، آقای خاص به بارسلونا کنایه انداخت و گفت: «توپ طلا را از قبل داده اند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ رئال مادرید شب گذشته در یک بازی آسان با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رسید. خوزه مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی در خصوص کریستیانو رونالدو و توپ طلا اظهار داشت: «نتیجه آن از قبل مشخص شده است. رای گیری انجام شده و با باندی که توسط برخی راه اندازی شده، مشخص است که چه کسی آن را می برد.»


به گزارش مرجع خبری رئال مادرید، سرمربی رئال در خصوص بازیکنان آکادمی به توریل (مربی تیم های پایه رئال) کنایه انداخت: «به علت محرومیت آربلوا، ناچو بازی کرد. او در کاستیا دفاع کناری نیست و طبیعتا با تحرک در این پست آشنایی چندانی ندارد اما بازیکنی است که شخصیت منسجمی دارد و می تواند بهترین واکنش را بدهد. او بدون اشتباه تدافعی، یک بازی منسجم را داشت. همین طور خوزه رودریگز را خیلی دوست داشتیم. حیف که او در کاستیا فیکس نیست. سن خوبی برای پیشرفت دارد. اگر در 17 سالگی در این سطح باشد، در 20 سالگی می تواند در رئال بازی کند. البته موراتا نیز هیگوائین و موراتا را بالای سر خود دارد اما هر لحظه ای که بازی می کند برایش فوق العاده است. حیف شد که به چریشف بازی نرسید اما با توجه به تعویض په په امکان بازی دادن به او نبود.»


مورینیو در خصوص عملکرد مودریچ تاکید کرد: «خوب بود و بازی های خوبی با ما انجام داده است. او بازیکنی برای آینده است. تا زمانی که تیم بودیم، خوب بود. اما زمانی شد که تیممان دو تا شد. با چهار نفر دفاع می کردیم و با شش نفر حمله. اگر کاکا و بنزما را تعویض نمی کردیم تا تیم شویم، ممکن بود نبریم. پس از آن بود که فضاهای خالی پر شدند و با همان آرامش آغاز بازی، کار را تمام کردیم.»


آقای خاص در مورد کایخون هم صحبت کرد: «او همیشه در ذهن من است، همیشه خوب یا خیلی خوب بازی می کند و اگر این طور هم نباشد همه چیزش را درون زمین می گذارد. نظرم در مورد او عوض نشده است.»


سرمربی پرتغالی درباره حریفان مرحله بعد تیمش اینگونه اظهارنظر کرد: «باید به تمامی تیم های اول احترام گذاشت. شاید گمان شود که تیم هایی که در گروهشان اول می شوند، لایق یک حریف آسان تر شوند اما بالاخره یک تیم باید به رئال بخورد.»


مورینیو در پایان در خصوص دوم شدن در گروه گفت: «وقتی من آمدم، رئال در سید یک نبود و از مرحله یک هشتم بالاتر نمی رفت. حالا شرایط فرق دارد. در 18 بازی مرحله گروهی فقط یکی را باختم. در دو فصل اول هم صدرنشین شدم. پارسال رکورد امتیازات را شکستم. امسال در گروه مرگ افتادیم که سیتی حتی به لیگ اروپا هم نرسید و یازده امتیاز گرفتیم. البته اگر اتفاقات منچستر نبود شاید دو امتیاز بیشتر داشتیم. با وجود تمامی مشکلات و مصدومیت ها خوب کار کردیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها