کد خبر: ۹۷۴۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
آخرین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با شکست مدعی عنوان قهرمانی همراه شد تا شاگردان امیر قلعه نویی پس از اتفاقات جنجالی متعدد پیش از این بازی مقابل داماش چهارمین شکست خود را در شهر رشت تجربه کند،ناکامی آبی‌ها در این بازی باعث شد سپاهان به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی شود.

به گزارش رجانیوز، در آخرین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه عضدی رشت تیم فوتبال داماش گیلان با تک گل "که به" بازیکن دو رگه فرانسوی آفریقایی خود توانست تیم پرستاره استقلال را در خانه شکست دهد تا با این برتری جایگاه خود در جدول رده بندی را بهبود بخخشد و استقلال را از رسیدن به عنوان قهرمانی نیم فصل محروم کند.

این دیدار که به یکی از جنجالی ترین دیدارهای هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر تبدیل شده بود برای بازیکنان استقلال به دیداری طاقت فرسا تبدیل شد چون آبی‌های میلیاردر در این بازی از تمام جهات زیر فشار قرار داشتند،بازیکنان داماش که از این ماجرا به خوبی آگاه بودند با استفاده از موقعیت های خود دروازه رحمتی را بارها با خطر فروپاشی رو به رو کردند که در نهایت در نیمه مربیان بازیکن تازه وارد داماشی‌ها در دقیقه 84 قفل دروازه رحمتی را باز کرد تا آبی‌های پایتخت برای دومین هفته پیاپی طغم شکست را تجربه کنند.

استقلالی‌ها که به دلیل لغو پرواز خود در سفر به رشت با تاخیر وارد گیلان شدند،به دلیل حمایت مسوولان فدراسیون فوتبال از لغو بازی در روز دوشنبه به شدت تحت فشار قرار گرفتند همین موضوع سبب شد آنها در شرایط روحی نامساعد به میدان بروند،بازیکنان تیم میزبان که از شرایط روحی استقلالی‎ها خبردار بودند از موقعیت به وجود آمده به خوبی استفاده کردند تا این تیم پر هزینه و پرستاره را در خانه مقابل هواداران خود شکست دهند.

مشکلات استقلال در این بازی زمانی شروع شد که محسن ترکی سامئول را از دقیقه 40 به دلیل دریافت اخطار دوم از زمین بازی اخراج کرد،پس از اخراج این بازیکن فشار بازیکنان داماش روی دروازه تیم فوتبال استقلال دوچندان شد تا مهدی رحمتی در روزی سخت مقابل حملات پی در پی داماشی مقاومت کند.

در نیمه نخست بازی موقعیت‌های گل داماش به مراتب بیشتر از حریف آبی‌پوشش بود و حتی این تیم در لحظات پایانی نیمه اول می‌توانست روی یک صحنه تک به تک دروازه استقلال را باز کند اما بی‌دقتی مهاجم داماش این فرصت طلایی را از این تیم گرفت.

در نیمه مربیان نیز استقلال با توجه به اخراج ساموئل تدافعی‌تر بازی کرد و موقعیت‌های داماش بیشتر از آبی‌های پایتخت بود، با این حال شاگردان درخشان قدر موقعیت‌های خود را ندانستند تا اینکه "که‌به" بازیکن سیاه‌پوست گیلانی‌ها در دقیقه 85 روی کار تیمی و با شوت از راه دور دروازه سید مهدی رحمتی را گشود.

بازیکنان داماش در دقایق پایانی نیمه دوم نیز یک موقعیت تک به تک را از دست دادند تا شکست شاگردان قلعه‌نویی در هفته پایانی نیم فصل اول سنگین‌تر نشود. با این نتیجه آبی‌های پایتخت قهرمانی نیم فصل را از دست دادند تا مدافع عنوان قهرمانی با تفاضل گل بهتر در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ دوازدهم به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها