کد خبر: ۹۷۴۵۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: فتح‌الله‌زاده اگر منطقی داشت جواب من را منطقی می‌داد.

رسول خوروش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه توانستند در پایان نیم فصل به مقام قهرمانی برسند و آیا با وجود اختلاف 4 امتیازی تصور رقم خوردن چنین اتفاقی را می‌کرد، گفت: 5 امتیاز که چیزی نیست، ما 9 امتیاز را هم جبران کرده بودیم. بالاخره شرایط تیم‌ها با سال قبل فرق می کند. تیم ها به هم بسیار نزدیک هستند و خوشحالیم که توانستیم در پایان فصل به عنوان صدرنشین باشیم.

وی افزود: البته قهرمانی نیم فصل یک عنوان است و به صورت موقتی به تیم‌ها داده می‌شود باید سعی کنیم در ادامه مسابقات مدعی باشیم و در پایان جام را بالای سرمان ببریم.

خوروش در مورد اینکه بر سر تعویق 24 ساعته بازی استقلال و داماش حواشی زیادی ایجاد شد، خاطرنشان کرد: ناراحتی ما به خاطر این نبود که استقلالی‌ها نتیجه بازی را می‌فهمند و خیلی راحت‌تر کار می‌کنند بلکه در طول یک لیگ حوادثی به وجود می‌آید که گاهی به ضرر تیم‌ها می‌شود، حوادثی مثل بارندگی، یخ زدن زمین. ممکن است برای هر تیمی اتفاق بیفتد. این اتفاق این بار به ضرر استقلال بود و آن ها باید با اتویوس می رفتند و سختی راه را تحمل می کردند اما فدراسیون با تصمیمی که گرفت باعث شد تا این مشکل برای استقلال حل شود. سال قبل چنین مشکلی برای ما به وجود آمد و مجبور شدیم با اتوبوس سفر کنیم.

خوروش در مورد صحبت‌های فتح الله زاده که اعلام کرده بود این بار جواب خوروش را نخواهد داد، گفت: او اگر  منطقی داشت جواب من را منطقی می داد. این صحبت آدم هایی است که غیر منطقی حرف می زنند. دیشب هم او در برنامه نود موضع خودش را مشخص کرد. صحبت های عابدینی و او کاملا معلوم بود و مردم می توانند به خوبی قضاوت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها