کد خبر: ۹۷۴۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
برخی بازیکنان نیمکت نشین هم باشند به تیم ملی دعوت می شوند
بهادر عبدی

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: برخی بازیکنان نیمکت نشین هم باشند به تیم ملی دعوت می شوند.


بهادر عبدی درباره بازی با فجر سپاسی اظهار داشت:"بازی حساس و مهمی برای ما بود. می خواستیم با برد مقابل فجر همچنان در میان مدعیان قرار داشته باشیم. نیمه اول حریف تیم برتر میدان بود اما در نیمه دوم و تغییراتی که صورت گرفت حاکم بازی شدیم."


وی درباره عملکرد راه آهن در نیم فصل اول لیگ برتر گفت:"تیم ما 10 روز مانده به شروع بازی ها شکل گرفت و فکر می کنم با این شرایط عملکرد فوق العاده ای داشتیم. البته اگر در چند بازی بد شانس نبودیم حالا جایگاه بهتری داشتیم."


به نقل از اوج نیوز, هافبک راه آهن درباره قرار گرفتن نام خود در میان پنج بازیکن برتر نیم فصل اول از نگاه برنامه نود عنوان کرد:"از این انتخاب خوشحالم و برایم مهم بود که در این جمع باشم البته مطمئن بودم به خاطر هواداران استقلال، رحمتی یا منتظری اول خواهند شد، اما 100 هزار رأی من با ارزش تر بود."


عبدی درباره اینکه چرا با عملکرد خوبی که داشته  حتی برای بازی های غرب آسیا هم به تیم ملی دعوت نمی شود گفت:"سه سال است گل زن ترین هافبک لیگ هستم اما برخی بازیکنان که اگر نیمکت نشین هم باشند به تیم ملی دعوت می شوند. در این چند سال روند مثبتی را طی کردم. وقتی بازیکنان دعوت شده به غرب آسیا را دیدم اذیت شدم،در این لیست بازیکنانی حضور  دارند که عملکردم از آن ها بهتر بوده است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها