کد خبر: ۹۷۳۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
امروز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه‌،روزنامه‌ها بخشی از مطالب و اخبار خود را به دفاع‌مقدس اختصاص داده‌اند.
به گزارش ایسنا، روزنامه «همشهری» از تبادل پیکرهای 61 شهید کشورمان با 9 جسد عراقی خبر داده است.

روزنامه «کیهان» یادکردی را از پاسدار شهید «محمدرضا کارور» منتشر کرده است.

روزنامه «جام جم» گزارشی را از مراسم تقدیر از برترین برنامه‌های رادیو در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسانده است.

از جمله عناوین اخبار و مطالبی که در روزنامه «تهران امروز» به چشم می‌خورد،می‌توان به «شهید کشوری نسبت به دیگران متمایز بود»،«ویزیت18 جانباز شیمیایی توسط پروفسور اشتانسل»،«نمونه‌هایی از جنایت منافقین در قبال پیکرهای شهدا»،«برگزاری همایش رسانه و دفاع مقدس»،«140 شهید دفاع مقدس وارد میهن شدند»، جمع‌آوری 1000 قطعه عکس دفاع مقدس‌ و «پخش خاطراتی برای تمام فصل» اشاره کرد.

روزنامه «آرمان روابط عمومی» نوشت: «اردوهای راهیان نور پا برجاست».

صفحه «دفاع» روزنامه «ملت ما» به مطالبی با عناوین «استقبال گردشگران خارجی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس»‌،«لزوم حفظ سلامت «کلیه»‌های جانبازان» و «توقیف ماشین جنگی صدام» اختصاص یافته است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» یادکردی را از شهید «حسین پاشایی» و مطلبی را با عنوان «انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان با استفاده از ابزار هنر» به چاپ رسانده است.

ضمیمه پایداری روزنامه «جوان» به مطالبی با عناوین «عملیاتی که امام فتح‌الفتوح خواند»، «دفاع‌مقدس،ادبیات عاشورا را به روز کرد»، «حماسه رزمندگان غرب دیگر غریب نیست»، «یادکردی از شهدای بلوچستان» و «روایت یک عشق» اختصاص یافته است.

روزنامه «تفاهم» اخبار و مطالبی را با عناوین «برگزار یادواره شهید طالبیان و 4900 شهید فرهنگی کشور» و «خاطره یک آزاده از ماه محرم» به چاپ رسانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها