کد خبر: ۹۷۳۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
با پاس خوب دهنوی صاحب موقعیت شدم و در زاویه موافق دروازه نیلسون را باز کردم. نیلسون خیلی سعی کرد دروازه‌اش را بسته نگه دارد اما سرانجام زور ما به او چربید!
مهدی سیدصالحی

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- تیم تراکتورسازی تبریز بعد از بازی با سپاهان با یک روند نزولی مواجه شد و سه هفته‌ای از شکست حریفانش ناکام ماند. اما بالاخره در دیدار با پرسپولیس این طلسم شکسته شد تا وضعیت تراکتورسازان بحرانی‌تر نشود. سیدمهدی سیدصالحی مهاجم بلندقامت تراکتور زننده تک‌گل تیمش در این دیدار بود. بازیکنی که این روز‌ها زمزمه بازگشتش به استقلال شنیده می‌شود.

البته تا چند روز پیش این خبر از سوی استقلالی‌ها تایید نشده بود اما روز گذشته مسئولان این باشگاه تهرانی از تمایل خود برای جذب مهاجم سابقشان خبر دادند. همه این مسائل بهانه‌ای شدند تا با سیدصالحی گفتگویی را ترتیب بدهیم. گفتگوي سايت گل را با مهاجم خوشبخت اين روزها بخوانيد.


 

بالاخره از ناکامی‌هایی که این اواخر گریبانگیرتان شده بود رهایی پیدا کردید.

بله. خوشبختانه همین‌طور است. پس از بازی با سپاهان تیم‌مان اسیر بدشانسی شد. دنبال این بودیم تا در مصاف با پرسپولیس این ناکامی‌ها را جبران و از بحرانی شدن وضعیت تیم جلوگیری کنیم. خوشحالم که این اتفاق رخ داد و با کسب یک پیروزی با ارزش به استقبال تعطیلات نیم‌فصل رفتیم.

به نظرت چرا در چند هفته گذشته از رسیدن به پیروزی ناکام ماندید؟

ما درسه بازی گذشته فقط بدشانسی آوردیم و دلیل ناکامی‌مان هم همین بود. در هر سه دیداری که انجام دادیم مستحق پیروزی بودیم اما متاسفانه به نتایجی که باید دست پیدا نکردیم. مهم این است که اجازه ندادیم این روند برای طولانی‌مدت ادامه پیدا کند.

اما خب از صدر دور شدید...

تا پایان لیگ اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و هنوز هیچ تیمی به ثباتی که باید دست پیدا نکرده است. در نیم‌فصل دوم است که تیم‌ها به جایگاه‌های واقعی‌شان می‌رسند. اجازه نمی‌دهیم که از جمع مدعیان فاصله بگیریم.

مشکلات مالی تراکتور این روز‌ها باعث رقم خوردن جدایی چند بازیکن شد و این اواخر هم شاهد بازگشت عقیل اعتمادی به هلند بودیم. فکر نمی‌کنی این مشکلات در آینده سد راه تراکتور شود و اجازه ندهد به نتایجی که باید دست پیدا کند؟

تنها تراکتور نیست که با این مشکلات مواجه است. اکثر باشگاه‌ها این مشکل را دارند اما مطمئن هستم که مدیران باشگاه خیلی زود پرونده این مشکلات را می‌بندند و آن‌ها را رفع و رجوع می‌کنند.

از بازی با پرسپولیس برایمان بگو. این دیدار را چطور دیدی؟

همه ديدند كه در این بازی تراکتور تيم برتر بود. توپ و میدان در هر دو نیمه در اختیار ما بود و حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم دست پیدا کنیم. در روزی که تراکتور تیم بر‌تر میدان بود با بدشانسی اکثر موقعیت‌هایش را از دست داد و تنها توانستیم یکی از فرصت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم. سه امتیاز باید به ما می‌رسید که این‌طور هم شد.

زننده گل هم که تو بودی. یک استقلالی. حالا آیا واقعا به عنوان یک استقلالی انگیزه خاصی برای این بازی داشتی؟

در حال حاضر پیراهن تراکتور تنم است و بازیکن این تیم هستم اما از این خوشحالم که توانستم یک گل سه امتیازی برای تیمم به ثمر برسانم. با پاس خوب دهنوی صاحب موقعیت شدم و در زاویه موافق دروازه نیلسون را باز کردم. نیلسون خیلی سعی کرد دروازه‌اش را بسته نگه دارد اما سرانجام زور ما به او چربید!

این روز‌ها صحبت از بازگشتت به استقلال است. این قضیه تا چه حد صحت دارد؟

باور کنید چیزی نمی‌دانم. من هم مثل شما یک چیزهایی شنیده‌ام. با تراکتور قرارداد دارم و مدیران باشگاه تصمیم‌گیرنده هستند.

در صورت رضایت مدیران باشگاه، به طور حتم از رفتن به استقلال استقبال می‌کنی. اینطور نیست؟

وقتی هنوز نمی‌دانم که امیرخان مرا می‌خواهد یا نه چطور می‌توانم راجع به این مسئله صحبت کنم؟ اصلا هنوز پیشنهادی مطرح نشده که بخواهم راجع به آن صحبت کنم دیگر هم دوست ندارم حرفی در این خصوص بزنم.

این فصل شاهد حضور مستقيم سه تیم ايراني در آسیا خواهیم شد که تراکتور یکی از این تیم‌هاست. به نظرت تیم‌تان می‌تواند حضور موفقی در آسيا داشته باشد؟

تراکتور تمامی ابزار لازم برای درخشش در آسیا را دارد. این تیم جدا از کادر فنی خوبی که دارد از نظر مهره هم با کمبود‌های زیادی مواجه نیست که البته تا شروع این مسابقات نفرات جدیدی هم به تیم اضافه خواهند شد. پس شک نکنید که می‌تواند در آسیا حضور خوبی داشته باشد. همان‌طور که ذوب‌آهن شگفتی‌ساز شد ما هم می‌خواهیم شگفتی‌ساز شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
پسر شجاع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
سید صالحی هشت سال سپاهان بازی کرد و دو فصل نا موفق تو استقلال داشته حالا شده استقلالی؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها