کد خبر: ۹۷۳۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - سرمربی تراکتورسازی می گوید از همه بازیکنانش راضی است.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛تونی اولیویرا پس از شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت:«از همه بازیکنانم راضی هستم.آن ها هر چیزی را که خواسته بودم در زمین انجام دادند.»او این را گفت و ادامه داد:« من قبل از بازی هم گفته بودم که تراکتور سازی هویت پیدا کرده است.امشب دیدار متفاوتی انجام دادیم.بازیکنان من تمام چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم انجام می‌دهند، از جمله کنترل بازی،‌ به گردش درآوردن توپ و کنترل توپ و دفاع در هنگامی که حریف توپ را در اختیار دارد.»
او با بیان اینکه مشکل فوتبال ایران مربیانش نیستند ادامه داد:«در چند ماهی که در ایران هستم شناخت کمی از فوتبال ایران پیدا کرده‌ام. مشکل فوتبال ایران مربی نیست، تیم ملی ایران امروز کی‌روش را دارد و فردا مربی دیگری را. این رسانه‌ها هستند که می‌توانند نقش زیادی در بهبود فوتبال ایران ایفا کنند. انتقاد کار راحتی است اما در کنار آن باید راه حل هم داده شود.»
او ادامه داد که 35 سال در بنفیکا به عنوان بازیکن، مربی و کمک مربی حضور داشته‌ است:« گاهی اوقات پیش می‌آید که یک تیم ضعیف، یک تیم قوی را شکست می‌دهد. مثلا هرکولس در اسپانیا با اینکه یک تیم دسته دومی است، بارسلونا را شکست داد. همانطور که آلومینیوم با ما مساوی کرد. مشکلی که پرسپولیس با آن روبه‌روست این است که ژوزه 15 روز قبل از فصل به این تیم آمد و این تیم تغییرات زیادی در خود دید. برای ساختن یک تیم جدید به زمان نیاز است. پرسپولیس در ایران مانند بنفیکا در پرتغال است که مدتی است نمی‌تواند برنده شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها