کد خبر: ۹۷۳۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
در دیداربا تراکتور در دقیقه 72رضا حقیقی آسیب دید و جایش را به دیگو ماکسیمو داد. از آن هفته به بعد او دیگر برای فجر بازی نکرد و از همان زمان هم می توان افت فجر را دید.
رضا حقیقی

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-فجر سپاسی با شکست مقابل راه آهن پرونده نیم فصل اول خود را بست.مرور کارنامه این تیم شیرازی در هفته های اخیر نشان از افت فاحش تیمی دارد که در این فصل صدر جدول را هم تجربه کرده است. آنها در هفته دهم با یک گل از سد تراکتورسازی گذشتند و به صدر رسیدند . در همان دیدار در دقیقه 72رضا حقیقی آسیب دید و جایش را به دیگو ماکسیمو داد. از آن هفته به بعد او دیگر برای فجر بازی نکرد و از همان زمان هم می توان افت فجر را دید.

آنها که در 10 هفته 18امتیاز اندوخته بودند در 7 هفته پایانی فقط 6 امتیاز کسب کرده اند. این تیم مجموعا" در نیم فصل 5 شکست داشته که سه تای آن در همین 7 هفته و در غیاب حقیقی بوده است. آنها هفته یازدهم در بندرعباس به تساوی 3بر 3رسیدند و سپس  به تساوی خانگی مقابل نفت تهران تن دادند.


شکست در اهواز مقابل فولاد و برد در برابر سایپا، نتایج هفته دوازدهم و سیزدهم تیم شیرازی بود. در سه هفته آخر افت فجر بیشتر محسوس است. آنها دو شکست خارج از خانه و یک تساوی خانگی را در این سه هفته تجربه کرده اند.باخت به مس و راه آهن و تساوی با پیکان حاصل کار آنها بوده است.

آنها 5گل زده و 7 گل خورده در این 7 هفته داشته اند. تیمی که در 10 هفته ابتدایی 16گل زده بودند در 7 هفته فقط 5 گل به ثمر رسانده اند و در حالی که در 10 هفته 6گل دریافت کرده بودند اما در 7 هفته اخیر 7 گل دریافت نموده اند.

این که آیا دلیل افت فجر را می توان به طور دقیق به غیبت حقیقی ربط داد یا خیر موضوعی قابل بحث است اما تیم شیرازی و سرهنگ یاوری باید بیش از گذشته مواظب باشد زیرا رقابت های لیگ در نیم فصل دوم شرایط سخت تری خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها