کد خبر: ۹۷۳۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
صبا که چهارمین نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان محسوب می شود، باید منتظر قرعه کشی و نحوه برگزاری دیدارهای پلی آف بنشیند
صبای قم
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - بر اساس اعلام مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا آیین قرعه کشی بازی های فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا فردا،پنجشنبه با حضور مدیران تیم های حاضر در این دوره لیگ قهرمانان در مقر AFC در کوالالامپور کشور مالزی به انجام می رسد.
 
رقابت‌های فصل 2013 همچنان مانند قبل با حضور 32 تیم در هشت گروه چهار تیمی به انجام می رسد ولی در این دوره 29 تیم به صورت مستقیم در مرحله گروهی حضور دارند و سه تیم از جمع شش تیم از پلی‌آف به مرحله گروهی اضافه می شوند.
 
در این بین تیم فوتبال صبا که چهارمین نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان محسوب می شود، باید منتظر قرعه کشی و نحوه برگزاری دیدارهای پلی آف بنشیند زیرا باید یکی دو بازی به انجام برسد تا در نهایت حریف صبا در این مرحله معرفی شود.
 
برای حضور در مرحله گروهی چهار تیم تیم از غرب آسیا و دو تیم از شرق آسیا حضور دارند که بر این اساس صبای قم  در مرحله دوم پلی‌آف باید مقابل حریفش به میدان برود که در صورت پیروزی در این دیدار، صبا نیز به مرحله گروهی می رود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها