کد خبر: ۹۷۳۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
بر خلاف برخی هواداران سختگیر پرسپولیس نمی توان تقصیر را گردن آقازمانی انداخت و او را به عنوان عامل باخت معرفی کرد
فلاویو لوپز مهدی مهدوی کیا پرسپولیس تراکتورسازی

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – مانوئل ژوزه مربی فوق العاده لجباز و عجیبی است و این را به غیر از کوتاه نیامدن در مقابل بازیکنان  و نوع برخورد با آنها در خصوص مسائل فنی هم می توان به وضوح دید.
 
مانوئل که از هفته ششم و دربی تهران به سیستم 2-5-3 روی آورده  به هیچ وجه راضی به تغییر این سیستم حتی در شرایط سخت نیست  هر طور شده بازیکنان را در این سیستم می چیند و روانه میدان می کند.
 
بعد از بازی دادن به محمد رضا خانزاده در ترکیب اصلی که در دو باز ی اخیر به سبب محرومیت دو مدافع اصلی تیم  رخ داد و مانوئل حاضر نشد با برگشت به سیستم چهار دفاعه پولادی را به بازی بگیرد  این بار و در جریان بازی با تراکتورسازی   و پس از مصدومیت رضا نورمحمدی ،سرمربی پرسپولیس در حالی که پولادی را روی نیمکت داشت باز هم بر همان سیستم باقی ماند و سامان آقازمانی را به عنوان یک مدافع جلوزن و استاپر به بازی فرستاد که در نوع خود اتفاق عجیب و تازه ای بود.
 
هر چند آقازمانی در مقاطعی از دو فصل گذشته  به عنوان مدفع راست در خط دفاع چهار نفره به میدان رفته بود اما حضور در خط دفاع سه نفره برای او تجربه تازه ای بو که مطمئنا در روزی که پرسپولیس تحت فشار قرار گرفته و مالکیت توپ و میدان را به حریف داده بود می توانست خطرناک باشد.
 
در این شرایط  می شد با ادامه حملات تراکتورسازی منتظر اشتباه آقازمانی در پست جدیدش بود که این اتفاق بالاخره در دقیقه 77 بازی رخ داد.
 
در زمانی که دهنوی ضد حمله ای پی ریزی کرده  و مترصد پاس عمقی بود آقازمانی با پر کردن آفساید و عدم هماهنگی با سید جلال حسینی زمینه ساز تک به تک شدن سیدصالحی با نیلسون را فراهم آورد و در نهایت سرخ ها در تهران دروازه خود را باز شده دیدند و همین تک گل و تک اشتباه باعث باخت آنها در خانه شد.
 
البته بر خلاف برخی هواداران سختگیر پرسپولیس نمی توان  تقصیر را گردن آقازمانی انداخت و او را به عنوان عامل باخت معرفی کرد بلکه باید سراغ مانوئل رفت و از او پرسید چرا تحت هیچ شرایطی حاضر به تغییر سیستم نمی شود و اصرار به استفاده از دفاع سه نفره تحت هر شرایطی دارد؟
 
البته مانوئل همیشه یک جواب سرد در آستین دارد .درست مثل کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتورسازی که گفت 36 سال است مربیگری می کند و ما نمی توانیم به او مربیگری یاد بدهیم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها