کد خبر: ۹۷۲۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۳ آذر ۱۳۹۱
نمی‌گویم حق‌مان مساوی بود چون اگر توپ‌هایمان گل می‌شد می‌توانستیم با اختلاف زیاد برنده شویم. برای تیم بازنده کسی دست نمی‌زند
محمود یاوری

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - محمود یاوری در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر راه آهن گفت: در فوتبال قانونی هست که می‌گوید باید بازی را خوب تمام کنید. اگر بازی را خوب شروع کنی، خوب ادامه دهی اما بد تمامش کنی فایده‌ای ندارد. بازیکنان ما با حساب 70 به 30 مالکیت توپ را در اختیار داشتند و فرصت‌های زیادی هم داشتند اما از آن‌ها استفاده نکردند. یک تیم جوان همان قدر که قوی است، دوندگی دارد و به قول معروف می‌غرد و می‌درد، کم‌تجربه است. فوتبال هم مثل جنگ می‌ماند. آنجا توپ‌ها فلزی هستند و اینجا چرمی. آنجا اگر نکشی کشته می‌شوی و اینجا اگر نبری، می‌بازی. من به راه آهن تبریک می‌گویم. آن‌ها امشب بردند اما در تاریخ ثبت می‌شود که فوتبال آن روی نامردی و نامرادی‌اش را نشان داد. بیش از این تمی‌توانم چیزی بگویم.


در ادامه خبرنگاری از یاوری پرسید آیا غیبت دو بازیکن اصلی تیمش که به تازگی به پرسپولیس و استقلال پیوسته‌اند در این شکست تاثیری نداشت؟
وی در پاسخ گفت: اصلا این طور نیست. اگر بگویم امروز از کدام بازیکنم بیش از همه راضی هستم، او هادی ایمانی است که خیلی خوب وظیفه‌اش را انجام داد. حقیقی پیش از رفتن از تیم هم 8 بازی غایب بود. ما بدون او هم پیروز شده بودیم. البته در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت که هم تیم را ترمیم کنیم و هم در تمرین‌هایمان تغییراتی بدهیم. همچنین بازیکنان جوان‌مان که در تیم ملی جوانان عضو هستند، به جمع ما اضافه شده‌اند.
وی همچنین گفت: درست است که از نبود حقیقی و محمدرضایی در مجموع متضرر شدیم اما باید بگویم که علاوه بر این‌ها محمدرضا حسینی را هم مدت‌هاست که نداریم.
همچنین وحید شیخ ویسی مشکل دارد. من عادت ندارم که در شکست‌ها بگویم فلان بازیکن را نداشتم و باختیم، ما امروز آمده بودیم که فوتبال بازی کنیم و پیروز شویم اما موفق نشدیم. نمی‌گویم حق‌مان مساوی بود چون اگر توپ‌هایمان گل می‌شد می‌توانستیم با اختلاف زیاد برنده شویم. برای تیم بازنده کسی دست نمی‌زند.
 در پایان خبرنگاری از یاوری درباره کیفیت داوری بازی پرسید که او در پاسخ گفت: داوری متعادل و خوب بود، هرچند مانور علی آقای عزیز ما هم در کار داور تاثیرگذار بود اما نه آنقدرها که در نتیجه تاثیر بگذارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها