کد خبر: ۹۷۱۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
به قلم حجت الاسلام و المسلمین شمس اللهی:
در بخشی از این کتاب آمده است که : از آن حضرت پرسیدند عامل انحراف «عوام» چیست، حضرت فرمودند فساد «خواص» است. بعد خواص را به پنح گروه تقسیم نمودند و ضمن بیان نقش و جایگاه هر گروه به عوامل انحراف آنان نیز اشاره نمودند و در پایان آن حضرت سوگن یاد می کنند که به خدا سوگند انحراف عوام یک دلیل دارد و آن فساد خواص است
به گزارش پایگاه 598, کتاب نقش خواص در کجرویهای اجتماعی به قلم حجت الاسلام و المسلمین شمس اللهی تدوین شده است، این کتاب به شرح حدیثی از علی (ع) پرداخته  است که در باب انحراف خواص و تاثیر آن بر جامعه می باشد.

در بخشی از این کتاب آمده است که :  از آن حضرت پرسیدند عامل انحراف «عوام» چیست، حضرت فرمودند فساد «خواص» است. بعد خواص را به پنح گروه تقسیم نمودند و ضمن بیان نقش و جایگاه هر گروه به عوامل انحراف آنان نیز اشاره نمودند و در پایان آن حضرت سوگن یاد می کنند که به خدا سوگند انحراف عوام یک دلیل دارد و آن فساد خواص است و کلام خویش را با آیه «و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون» به پایان بردند.

لازم به ذکر است که این کتاب در شش فصل و 120 صفحه تهیه و تدوین گردیده است که علاقه مندان برای تهیه کتاب می توانند از طریق سایت پاتوق کتاب یا با شماره ی 02517746992 تماس حاصل بفرمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها