کد خبر: ۹۷۱۴۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۱۳ آذر ۱۳۹۱
سرمربی پرتغالی رئال مادرید معتقد است که هیچ داستانی در خصوص جدایی وی از رئال مادرید وجود ندارد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، گزارش امروز رسانه‌های اسپانیایی حاکی از این است که مورینیو در نظر دارد تابستان قهرمانان اسپانیا را ترک کند.

به هر حال سرمربی 49 ساله که در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا با سوالات بیشماری در خصوص آینده خود در برنابئو مواجه شد، در این باره گفت: نمی‌خواهم در این باره حرفی بزنم. با همکارانتان در خصوص این موضوع گفت‌و‌گو کنید، همان‌هایی که داستان‌ها را می‌نویسند.

وی ادامه داد: وعده‌‌‌ای با آنها ترتیب دهید، من یک کلمه هم حرف نمی‌زنم.

رئال مادرید در حال حاضر با یازده امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در مکان سوم جدول قرار دارد و مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا پرز از روند عملکرد تیم خوشحال است یا خیر، اظهار داشت: از خودش بپرسید. مجبور نیستم بگویم که چه زمانی با رئیس صحبت کردم و درباره چه با هم حرف زدیم. فکر نمی‌کنم که پرز هم در این باره حرفی به شما بزند.

آقای خاص خاطرنشان کرد: ما روابط بسیار خوبی با هم داریم؛ اما قصد ندارم این شرایط را امتحان کنم یا چیزی به آن بیفزایم.

مورینیو در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید چرا از صحبت در خصوص قراردادش امتناع می‌کند، تأکید کرد: نمی‌خواهم چیزی به این داستان اضافه کنم، داستانی وجود ندارد.

سر الکس فرگوسن پیش از این مورینیو را یکی از نامزدهای اصلی هدایت منچستریونایتد برای جانشینی خود دانسته بود و مورینیو در این باره تصریح کرد: دوستان این گونه هستند. دوستان همیشه درباره همدیگر خوب صحبت می‌کنند.

وی ادامه داد: جانشین او شدن به این زودی امکان‌پذیر نیست. شاید 10 سال دیگر و یا بیشتر چنین اتفاقی بیفتد. او مدام بهتر و بهتر می‌شود. او هر بار قوی‌تر از قبل است. چرا باید خودش را بازنشسته کند؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها