کد خبر: ۹۷۰۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۳ آذر ۱۳۹۱
سید حسن موسوی با حکم جدید محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران فعالیت خود را در دفتر رییس جمهور به به عنوان ریاست مجموعه اجرایی و اداری زیر نظر ریاست جمهوری آغاز کرده است.

به گزارش 598 به نقل از فارس، سید حسن موسوی با حکم جدید محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران فعالیت خود را در دفتر رییس جمهور به به عنوان ریاست مجموعه اجرایی و اداری زیر نظر ریاست جمهوری آغاز کرده است.

همچنین مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی دفتر رییس جمهور نیز به زودی با حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی کشورمان برگزار خواهد شد.

در ابن بین برخی شنیده ها از جدی بودن تغییرات در معاونت های زیر مجموعه دفتر رییس جمهور  حکایت می کند اما تاکید مدیران عالی دفتر رییس جمهور بیشتر بر حفظ مجموعه و ساختار داخلی نهاد ریاست جمهوری بوده است.

پیش از این تغییر در سمت معاون سیاسی-امنیتی دفتر رییس جمهور و مهاجرت مدیران این مجموعه به معاونت سیاسی وزارت کشور به عنوان اصلی ترین گزینه  برای جابجایی در مجموعه دولت ذکر می شد، اما به نظر می رسد این تغییرات تا زمان تغییرات احتمالی در راس وزارت کشور به تعویق افتاده است.

لازم به ذکر است، چندی پیش نیز غلامحسین الهام در گفتگو با خبرنگاران انتصاب خود به عنوان وزیر کشور در ماه های پایانی دولت را تکذیب کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها