کد خبر: ۹۶۹۱۲
زمان انتشار: ۲۱:۴۵     ۱۲ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه برای حل مشکل این تیم باید تا پایان فصل به او فرصت داده شود، گفت: تیم ما از ابتدای فصل خوب بسته نشده و در پست‌های مختلف تعادل ندارد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ،  آلفرودو کاسیمیرو در نشست خبری پیش از بازی تیمش با پیکان تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: از وقتی که به تیم صنعت نفت آمدم، تعادلی را در تیم برقرار کردم و از نظر بدنی اصلاحات خوبی انجام دادم ولی از نظر روحی و روانی موفق نبودم.

وی با اشاره به اینکه حتی در بحث تاکتیک تیمی هم رو به جلو بودیم ولی از نظر روحی منتظر اولین برد هستیم تا مشکلمان حل شود، به بازی گذشته صنعت نفت و ذوب آهن اشاره کرد و افزود: ما حتی می‌شد در آن مسابقه برنده باشیم. مقابل ذوب‌آهن بخصوص در نیمه دوم خیلی خوب بودیم و می‌توانم ادعا کنم اگر داور دو پنالتی هم برای ما می‌گرفت، باز هم انصاف را رعایت نکرده بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: نیاز داریم در یک مسابقه برنده باشیم تا از نظر روحی آرام شویم، در حال حاضر در راه خوبی قرار گرفتیم و امیدواریم به نتیجه لازم برسیم.

وی با اشاره به اینکه یک روز بعد از بازی با پیکان فصل نقل و انتقالات شروع می‌شود و ما با 4 جای خالی که در فهرست این تیم است، می‌توانیم تعادل خوبی را در بازیکنانمان ایجاد کنیم، در مورد اینکه چه بازیکنانی را جذب می‌کند، گفت: بعد از بازی با پیکان اسامی نفرات مدنظرمان و لیست مازاد باشگاه اعلام می‌شود. هر اسمی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود را نمی‌توان درست یا اشتباه دانست.

کاسیمیرو در بخش دیگری از صحبت‌هایش با ناراحتی از حضور صنعت نفت در جام حذفی ادامه داد: امیدوار بودم با شروع نیم فصل کارمان را با بدنسازی و برگزاری اردو ادامه بدهیم اما متاسفانه مسابقات جام حذفی در این زمان برگزار می‌شود و ما باید دو مسابقه انجام بدهیم در حالی که بعضی از تیم‌ها از این جام کناره گیری کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم منطقی برخورد کنیم نباید درجام حذفی شرکت می‌کردیم زیرا اولین بازی ما در نیم فصل دوم با پرسپولیس است و ما هم جایگاه خوبی در جدول نداریم. اگر در بازی اول در جام حذفی برنده شویم باید به آبادان برگردیم و بازی دوم را آنجا انجام دهیم. پس از آن هم باید به تهران بیاییم تا با پرسپولیس بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: این برنامه ریزی فدراسیون مجبورم می‌کند به دانشگاه بروم تا بدانم با این مسائل چگونه برخورد کرد. باید در جامی شرکت کنیم که برای هیچ کس اهمیت ندارد و پس از آن هم 5 روز در میان به مصاف پرسپولیس، ملوان و فجر برویم.در این شرایط هواداران هم برد می‌خواهند.

وی به موضوع جالبی هم اشاره کرد: متاسفانه حتی آنقدر پول هم نداریم که رونالدو را به آبادان بیاوریم! من باید به جای سگ با گربه به شکار بروم و به گربه بگویم برایم پارس کند!

کاسیمیرو در خصوص اینکه چرا مشکل گلزنی تیمش را به برنامه ریزی و فدراسیون فوتبال ربط می‌دهد، تصریح کرد: من نگفتم همه مشکلات به برنامه‌ریزی‌ها بر می‌گردد. اگر مرا سرزنش می‌کنید و مقصر بدانید که دفاعی بازی می‌کنیم به این خاطر است که به اندازه کافی بازیکن نداریم ،حتی پرسپولیس را هم که بازیکنان زیادی دارد گل نمی‌زند و درمیانه جدول قرار دارد.

وی درباره اینکه چقدر به نجات صنعت نفت امیدوار است تاکید کرد: تیم ما خوب بسته نشده و تعادل ندارد. ما در یک پست هیچ بازیکنی نداریم و در پستهای دیگر چند بازیکن در تیم ما حضور دارند. امیدوارم در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جذب کنیم تا در تیم ما تعادل برقرار شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان گفت: من صنعت نفت را دوست دارم و آمده‌ام تا مشکل این تیم را برطرف کنم ولی باید تا پایان فصل به من فرصت بدهند. من می‌دانم که صنعت نفت علاوه بر اینکه در ایران محبوب است، در کشورهایی مثل آمریکا و آلمان هم نتایجش را دنبال می‌کنند.

تیم‌های فوتبال صنعت نفت و پیکان فردا دوشنبه و در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در تهران به مصاف هم می‌روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها