کد خبر: ۹۶۹۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۱۲ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه خط حمله و دفاع تیمش پارادوکس دارد، گفت: روزی که با سرمربی پرسپولیس در بنفیکا بودم فکرش را نمی کردم یک روز همدیگر را در ایران ببینیم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، تونی اولیویه را در نشست خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس تصریح کرد: وقتی که مانوئل ژوزه در بنفیکا بود فکرش را نمی کردم که دوباره همدیگر را ببینیم آن هم در ایران و در حال تمرین دادن دو تیم مختلف.

وی افزود: ژوزه مربی پرسپولیس است تیمی که تاریخ و قدمت زیادی پشتش دارد در حالیکه تراکتورسازی مثل پرسپولیس قدمت ندارد.

سرمربی تراکتورسازی یادآور شد: رفاقت و رابطه خوبی بین من و ژوزه وجود دارد. فردا هر دو تیم تلاش می کنند که بهترین تیم باشند و من امیدوارم که بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

اولیویه را با بیان اینکه از توانایی‌های پرسپولیس اطلاع دارد، گفت: ما سه هفته آخر لیگ نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. ضمن اینکه سه بازیکن تیممان هم رفتند. به هر حال ما خودمان را از جنگیدن برای بازی فردا مقابل پرسپولیس رها نکرده ایم و به دنبال سه امتیاز هستیم.

سرمربی تراکتور در خصوص عملکرد ضعیف خط دفاع این تیم و همچنین عملکرد خوب خط حمله تراکتور تاکید کرد: این یک تناقض است که در فوتبال همیشه شاهد آن هستیم . تیمی بهتر می تواند بازی را کنترل کند که در 4 زمان بازی سازماندهی دفاعیش را مرتب انجام دهد. ما 17 گل خورده ایم که بیش از 55 درصد این گل ها از روی توپ های مرده مانند پنالتی به دست آمده است. با این حال در خط حمله 26 گل زده ایم ولی هنوز مشکلاتی داریم. این همان پارادوکسی است که در مورد آن صحبت می کنم.

خبرنگاری از اولیویه را سئوال کرد که بازی شما با پرسپولیس دوئل بین مربیان پرتغالی است. وی در این خصوص گفت: مسئله اول این است که این مقابله ژوزه و تونی نیست بلکه مقابله پرسپولیس و تراکتورسازی است. نکته دوم که باید به آن اشاره کنم این است که از اولین روزهایی که به تراکتور آمدم فلسفه ای که داشتیم این بود: کار کردن، حرفه ای‌گری و رقابت. با تجربه ای که دارم تلاش کنم بازیکنانی که زیر نظر من تمرین می کنند را به سمت پیشرفت بکشانم.

سرمربی تراکتور افزود: اگر آخرین روز مربیگری من و تراکتورسازی فردا هم باشد باز هم اطمینان خاطر دارم که صد در صد تلاشم را به کار بسته ام.

اولیویه را در ادامه خاطر نشان کرد: احساس می کنم در تیم تراکتورسازی یک هویت و ایده برای بازی کردن وجود دارد و همه بازیکنان می دانند که وظایفشان را چطور انجام دهند. ما در بازی گذشته مقابل آلومینیوم به نتیجه مساوی یک - یک رسیدیم اما ثابتی دروازه بان ما حتی یک حرکت هم نداشت چرا که آلومینیوم برای یک امتیاز آمده بود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش خاطر نشان کرد: در لیگ برتر خیلی از تیم ها برای یک امتیاز می جنگند این در حالی است که تیم ما 6 امتیاز تا صدر جدول اختلاف دارد و تا انتهای جدول هم فقط 6 امتیاز اختلاف دارد به همین جهت می گویم امسال لیگ خاصی داریم.

وی در بخش پایانی مصاحبه اش به صحبت کردن درباره جنگ و صلح و دوئل در فوتبال پرداخت و گفت: صلح چیزی نیست که در دنیا وجود داشته باشد چرا که جهان دارد فاز پیچیده ای را تجربه می کند و به همین خاطر صلح از دنیا رفته است. وقتی صلح نباشد فقر  و جنگ به وجود می آید ولی فوتبال جنگ نیست. فوتبال مکانی است که هواداران از شهرهای مختلف گرد هم جمع می آیند تا تیم خود را تشویق کنند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی فردا در چارچوب رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
مربی حرفه ای یعنی همین قابل توجه بعضی از مربیان وطنی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها