کد خبر: ۹۶۹۰۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۱۲ آذر ۱۳۹۱
سرمربی پرتغالی رئال مادرید همان‌طور که وعده داده بود ۴۰ دقیقه پیش از دربی در سانتیاگو برنابئو حاضر شد و هواداران حاضر به شدت به تشویق وی پرداختند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ ژوزه مورینیو به گرمی در سانتیاگو برنابئو مورد استقبال هواداران قرار گرفت. سرمربی رئال همان طور که قول داده بود ساعت 9:20 شب وارد زمین مسابقه شد و به مدت 2 دقیقه کنار زمین ایستاد. در حالی که تنها 3 هزار تماشاگر در آن زمان (40 دقیقه قبل از شروع مسابقه) در ورزشگاه حضور داشتند، به تشویق سرمربی پرتغالی تیم پرداختند.


افراد زیادی در برنابئو حاضر نبودند اما حاضران در ساعت 9:20 (زمانی که مورینیو پیش از مسابقه اعلام کرده بود که منتظر هواداران خواهد بود) به حمایت از سرمربی تیمشان پرداختند. بنرهایی در دست تماشاگران وجود داشت که از مورینیو حمایت می‌کرد و علاوه بر آن هواداران با فریادهایشان به تشویق آقای خاص پرداختند.


سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام کرده بود، پیش از مسابقه در ورزشگاه حاضر خواهد شد تا هواداران علیه وی سوت بزنند. در این صورت فشار بر روی بازیکنان کمتر می‌شود و در طول مسابقه فقط به تشویق تیم محبوبشان خواهند پرداخت.


هواداران رئال مادرید پس از شکست مقابل بتیس و در رقابت‌های کوپا دل ری مقابل آلکویانو علیه سرمربی سوت زدند تا به این وسیله اعتراض خود را نشان دهند.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها