کد خبر: ۹۶۸۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۱۲ آذر ۱۳۹۱
مهاجم پرسپولیس گفت: «متاسفانه فضای فوتبال ما طوری است که تا صحبت می‌کنید می‌گویند که دارد بازارگرمی می‌کند. دوست دارم جایی بروم که بازی کنم و از نظر فنی مطمئن باشم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ علیرغم این که کریم انصاری فرد نتوانسته انتظارات را در این فصل برآورده کند ولی ظاهرا پیشنهادات خوبی از اروپا برای او آمده است. دورتموند، سلتیک و استوا بخارست مهاجم پرسپولیس را می خواهند و او در این زمینه گفته که هنوز تصمیم گیری نکرده است. صحبت های انصاری فرد را در ادامه می خوانید:


* به نظر می رسد از نیم فصل دوم پیراهن پرسپولیس را نمی پوشی؟


- نه. چطور مگه؟


* از پیشنهادات زیادی برای تو صحبت می کنند و به نظر می رسد خودت هم دلت می خواهد بروی؟


- پیشنهاد که در این مدت زیاد بوده اما فعلا تصمیم خاصی نگرفته ام و همه چیز را به نیم فصل موکول کرده ام. باید در فضایی آرام و زمانی که همه چیز مهیا بود درباره این مسئله فکر کنم. باید به هر باشگاهی که می‌روم از شرایط آنجا مطمئن شوم. البته پیشنهادهایی که به من شده همه چیزشان مشخص است اما هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام.


* چرا اهل ریسک کردن نیستی؟ در این مدت همیشه ادعا می کردی که پیشنهادات زیادی داری اما در نهایت نمی رفتی؟


- تا به حال هم نگفته‌ بودم که پیشنهاد دارم اما متاسفانه فضای فوتبال ما طوری است که تا صحبت می‌کنید می‌گویند که دارد بازارگرمی می‌کند. من اهل ریسک کردن هم هستم. اما دوست دارم جایی بروم که بازی کنم و از نظر فنی مطمئن باشم.


* به هر حال بازی کردنت به خودت بستگی دارد. اگر شرایط بازی داشتی باشی بازی می کنی و اگر نه که در همین پرسپولیس هم نیمکت نشین می شوی.


- من تمام شرایط را می سنجم و بعد تصمیم نهایی را می گیرم. به هر حال یک سری موضوعات هست که باید با باشگاه هم هماهنگ کنم.


* گفته می شود در قراردادت بندی هست که هر زمان باشگاهی اروپایی تو را خواست می توانی بروی؟


- می توانید این را از باشگاه بپرسید. من جوابی نمی دهم. هر چه بگویم شما می گویید دنبال بازارگرمی است. حرف نزنم بهتر است چون هر چیزی که بگویم علیه خودم می‌شود. می‌توانید از رویانیان بپرسید که می‌خواهد چه تصمیمی در این باره بگیرد. نیم فصل برای پیشنهادهایم تصمیم می‌گیرم.


* تو از انتظار بازی در اروپا می گویی در حالی که همین دورتموند که تورا می خواهد از ستاره های 22- 23 ساله استفاده می کند. در این فضا به نظر می رسد فقط خودت می توانی خودت را اثبات کنی.


- من درباره پیشنهادات و تصمیم نهایی تا قبل از نیم فصل صحبتی نمی کنم.


* هیچکدام از این باشگاه ها نظر تو را جلب نکرده اند؟


- من حرفی نمی زنم. باید تا نیم فصل صبر کنیم.


* با توجه به اینکه بازی با تراکتور محروم هستی نیم فصل از همین امروز برای تو شروع شده. پس تصمیم ات چیست؟


- نیم فصل!


* در انزلی طلسم شده ای که نمی توانی گل بزنی؟


- (کمی فکر می کند) من در انزلی گل نزده ام؟ نمی دانستم! اما به هر حال من تمام تلاشم را انجام دادم. خیلی دوست داشتم که در بازی با تراکتور هم حاضر باشم و انگیزه زیادی برای آخرین بازی نیم فصل مقابل تراکتور داشتم اما قسمت نشد و محروم شدم. ولی امیدوارم با کسب سه امتیاز بازی با تراکتور به استقبال نیم فصل دوم برویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها