کد خبر: ۹۶۷۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۲ آذر ۱۳۹۱
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت که اصلاح قانون انتخابات درصورت تصویب از سوی شورای نگهبان رد می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که به عنوان سخنگوی کمیسیون فرعی مجلس در بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات در جلسه علنی امروز (یکشنبه) خانه ملت سخن می‌گفت، اظهار داشت: طرح  اصلاح قانون انتخابات شبهه‌های زیادی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، ‌طرح اصلاح قانون انتخابات شبهه محدودیت نامزدها را ایجاد می‌‌کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه انتخابات آتی ریاست جمهوری اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد از فتنه 88 است، خاطرنشان کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات این شبهه را بوجود می‌آورد که ادعای فتنه‌گران درباره اداره انتخابات درست است لذا ما نباید به چنین شبهه‌ای دامن بزنیم.

طاهری با بیان اینکه شورای نگهبان به چند ماده طرح اصلاح قانون انتخابات اشکال گرفته است، گفت:‌ این طرح در صورت تصویب در مجلس، از سوی شورای نگهبان رد خواهد شد و در صورتی که ما به آن اصرار کنیم به مجمع تشخیص ارسال خواهد شد لذا بهتر است طرحی که درباره اصلاح قانون انتخابات در مجمع تشخیص در دست بررسی است مورد بررسی قرار بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها