کد خبر: ۹۶۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
عبد الصالح شمس اللهی:


روزگار با همه  عمر طولانی خود گاه چیزهای عجیب غریبی میبیند که باور آن برایش مشکل است  یکی از این عجایب که روزگار را انگشت به دهن نموده است این است که کسانی که عنوان سلطنت طلب را سالهاست به دم خود بسته اند و به آن افتخار میکنند این روزها با دیدن چند نفر خود فروخته در کف خیابانها فریاد "وا جمهوریتا" از همه جایشان بلند شده است و مدعی مردم شده اند .


البته این که آقایان تعارض آشکار جمهوریت و سلطنت را نمیفهمند خیلی چیز عجیبی نیست چون اصولا" آی کیو" لازم برای درک این گونه مسائل در حد افراد عقب مانده ذهنی و یا همان کودکان استثنائی است که خدا را شکر از این مقدار درک هم محرومند .

 

الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا

شکر مخصوص خدائیست که دشمنان ما را از احمقترین ها آفرید

 

اما باز بد نیست از باب ترحم برای این افراد توضیحاتی بدهیم  شاید خدا خواست و اینها هم توفیق درک این تعارض را پیدا کردند .


برادران عزیز سلطنت طلب باید بدانند که سلطنت یعنی حکومت افسار گسیخته ای که از هیچ قانونی غیر از نفسانیت حاکم مستبد خود پیروی نمیکند اما جمهوری یعنی حکومتی که در چهار چوب یک قانون خاص بر اساس رای و نظر مردم حرکت میکند .


این اشخاص که امروز سنگ مردم را به سینه میزنند حتما میدانند سلطنتی که آنها سی سال است از آن دم میزنند در سه دهه پیش از این یعنی همان های و هوی انقلاب مردم ایران به رهبری امام عظیم الشان بدون توجه به خاست مردم در یک روز بیش از چهار هزار نفر از جوانان این مملکت را به خاک و خون کشیدند .


این آقایان شاید تنها قیاس به نفس را خوب آموخته باشند چون گمان میکنند مردم ایران هم مثل آنها کم حافظه اند غافل از اینکه حافظه تاریخی ملت ایران نه کودتای 28 مرداد را فراموش میکند و نه قتل عام مردم در قم و تبریز و تهران را . هنوز کسانی که در سفاک خانه های ساواک شکنجه شده اند زنده اند هنوز داغ سیگارهای نیم سوخته بازجویان شاه در بدنهایشان هست هنوز اسم تخت فنری و آپلو و شلاق درد تنهای آنها بیدار میکند دردی که با انقلاب کمی التیام یافته بود. هنوز مرضیه دباغ و عزت شاهی زنده هستند همانهایی که از مردم بودند .با میراثی از زندانهای همان سلطنی که شما سینه چاک آن هستید.


شما نام سلطنتی را به دنبال میکشید که در طول تاریخ خود یک انتخابات آزاد هم برگزار نکرد و حتی یک بار هم مردم  در زیر لوای آن حرف خود را راحت نزدند در طول تاریخ حکومت اربابان شما این مردم فقط تحقیر شدند و اگر کسی هم ندای حق طلبی سرمیداد یا باید همچون نواب صفوی جلوی گلوله میرفت و یا چون طالقانی به زندان میرفت و در بهترین حالت چون امام راحل رنج و تعب تبعید را به جان میخرید .


شما جیره خواران سلطنتی هستید که مردانش مثل محمد رضا دائم در پای میز قمار بودند و پولهای آنچنانی خرج زنان هرزه میکردند و زنانش همچون فرح و اشرف پهلوی دائم در حال هرزگی با مردان اجنبی بودند  شما حامی کسانی شده اید که زن و مردشان در فساد غوطه ور بودند و معاش مردم را  در عیش خود خلاصه کرده بودند .


پس خطاب به سلطنت طلبها فقط یک چیز میتوان گفت :


شما با این سابقه تاریک در حمایت از یکی از سفاک ترین و فاسد ترین  حکومتهای تاریخ ایران دیگر دم از مردم نزنید . و در یک کلام


سلطنت طلبها لطفا خفه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
چه ادبیات زشتی!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
عالی بود تشکر
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۲۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
گاهی بابعضی باید به ادبیات خودشون صحبت کرد لکن نباید از شان خودمان غافل شویم
البته خلایق هرچه لایق
ازمطلبتون ممنون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها