کد خبر: ۹۶۶۳۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۰     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
فرماندار خرم‌آباد گفت: ضریح جدید حرم امام حسین(ع) فردا وارد این شهرستان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه به منظور مراسم استقبال از ضریح مطهر امام حسین (ع) چهار کمیته استقبال در این شهرستان تشکیل شده است، گفت: این کمیته‌ها شامل اطلاع‎رسانی و تبلیغات، انتظامی و امنیتی، اجرای مراسم و تدارکات و پشتیبانی هستند.

وی افزود: این کمیته‌ها برنامه‌های تدوین شده و منسجم خود را با هماهنگی نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان اجرا می‌کنند.

فرماندار خرم‌آباد گفت: مردم لرستان از دیرباز ارادت خاصی به خاندان اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) داشته‌اند و به طور قطع فردا نیز در مراسم استقبال از ضریح مطهر حماسه دیگری خلق می‌کنند

ولی‌پوری با اشاره به تقارن ورود ضریح مطهر و ایام محرم اظهار داشت: استقرار ضریح امام حسین (ع) در مرکز لرستان نعمت و افتخاری برای مردم ولایی این دیار محسوب می‌شود و فردا مردم و مسئولان دوشادوش یکدیگر ارادت همیشگی خود به امام حسین (ع) را اثبات می‌کنند.

فرماندار خرم‌آباد با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در مراسم معنوی استقبال از ضریح مطهر افزود: ضریح مطهر امام حسین (ع) فردا در محل پادگان امام حسین (ع) خرم‌آباد برای زیارت عموم مردم مستقر می‌شود.

وی از همه مردم خواست با ماموران نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است، هم اکنون ضریح امام حسین(ع) وارد شهرستان بروجرد در استان لرستان شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها