کد خبر: ۹۶۵۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
فوتبال جهان - رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش ایرانی تیم سنت ترویدن بهترین لژیونر ایرانی در هفته گذشته بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین، در هفته ای که گذشت تیم های اروپایی دو بازی را تجربه کردند و قوچان نژاد نیز در حالی که در بازی اول هفته در لیگ 2 بلژیک برای تیمش بازی نکرد، اما چهارشنبه شب در دیدار جام حذفی به میدان رفت و بهترین بازی خود را برای سنت ترویدن مقابل وسترلو انجام داد. در این بازی که به میزبانی وسترلو برگزار شد، دو تیم در یک بازی پرگل به تساوی 5-5 دست یافتند و در ضربات پنالتی تیم سنت ترویدن 4-2 پیروز و به جمع 8 تیم برتر مسابقات پیوست. این بازی در 90 دقیقه به تساوی 2-2 انجامید، اما در وقت اضافه نیز 6 گل به ثمر رسید که سهم هر تیم 3 گل بود.

رضا قوچان نژاد در دقایق 23 و 109 برای تیمش گلزنی کرد. او در این بازی دو پاس گل نیز به ادمیلسون و شوئتردن داد و در ضربات پنالتی نیز زننده چهارمین پنالتی تیمش بود و با این پنالتی صعود سنت ترویدن قطعی شد. گل اول گوچی یکی از گل های زیبا بود که او با پای چپ از پشت محوطه اقدام به شوت زنی کرد و توپ با قوسی که برداشت در گوشه دروازه جای گرفت.

گوچی در مرحله قبلی جام حذفی نیز گلزنی کرده بود و با زدن یک ضربه پنالتی در آخر بازی نیز باعث صعود سنت ترویدن به این مرحله شده بود. سنت ترویدن در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کورتریک قرار می گیرد که مسابقات این مرحله بصورت رفت و برگشت برگزار می شود. بازی رفت روز 12 دسامبر است اما برای بازی برگشت قوچان نژاد حضور نخواهد داشت، چرا که او راهی استاندارد لیژ می شود. گفتنی است تیم جدید او در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خنک باخت و حذف شد.

مهاجم ایرانی سنت ترویدن در دو بازی جام حذفی 3 گل و در 8 بازی لیگ نیز 5 گل برای تیمش زده است. نکته جالب اینکه تیم سنت ترویدن روز یکشنبه یک بار دیگر باید در زمین وسترلو به میدان برود و این بار در لیگ 2 بلژیک!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها