کد خبر: ۹۶۴۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
سرمربی بارسلونا معتقد است که در صورتی که اختلاف امتیاز رئال مادرید با صدر جدول به ۱۴ برسد بازهم از کورس قهرمانی خارج نخواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، تیتو ویلانووا پیش از بازی امشب تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در کنفرانس خبری حاضر شد و در پاسخ به اینکه آیا در صورتی که رئال مادرید امشب ببازد و اختلاف امتیاز دو تیم 14 شود، از کورس قهرمانی خارج خواهد شد، گفت: حتی با اختلاف 14 یا 16 امتیاز هم رئال مادرید را از کورس قهرمانی خارج نمی‌دانم. هم‌چنین امکان دارد که امشب اختلاف امتیاز 8 شود و نه یازده. باید منتظر ماند و دید سرنوشت بازی‌های امشب چه می‌شود.

سرمربی بارسلونا تمایلی به تماشای دربی ندارد و اظهار داشت: در آن زمان در کنفرانس خبری خواهم بود و مثل همیشه پس از آن شام می‌خورم. برنامه‌ای برای تماشای دربی ندارم.

وی با بیان اینکه ترجیح می‌دهم روی بازی با اتلتیک تمرکز کنم، ادامه داد: در ابتدای فصل هرگز تصور نمی‌کردم بتوانیم چنین فاصله‌ای با رئال مادرید داشته باشیم. مهم‌ترین مسئله این است که روی مسابقه خودمان تمرکز کنیم که دیدار واقعاً سختی خواهد بود.

ویلانووا در خصوص جایزه توپ طلا نیز خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم حواس بازیکنان با توپ طلا پرت شده باشد. البته خوشحالیم که اینیستا و مسی یک بار دیگر در فهرست برترین‌ها قرار گرفتند.

سرمربی بارسلونا در پاسخ به اینکه میان اینیستا و مسی کدام را انتخاب می‌کند، افزود: هر دو شایستگی دریافت توپ طلا را دارند. هرکدام از آنها که این عنوان را کسب کند، بسیار خوشحال خواهم شد.

وی در خصوص مربیانی که نامزد انتخاب به عنوان مربی سال شده‌اند، نیز گفت: در سطح باشگاهی گواردیولا سزاوار کسب این جایزه است. دل بوسکه نیز قهرمان اروپا و قهرمان جام‌جهانی شده است.

ویلانووا در خصوص لورنته نیز تصریح کرد: نمی‌خواهم درباره قراردادها صحبت کنم. اکنون زمان مناسبی برای فکر کردن به بازیکنانی که می‌خواهیم فصل بعد به خدمت بگیریم نیست. هرچند لورنته به اندازه کافی خوب هست که برای هر تیم اروپایی بزرگی بازی کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها