کد خبر: ۹۶۴۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
مربی پرسپولیس درباره احتمال جدایی کریم انصاری‌فرد از جمع سرخ‌پوشان گفت: ما مشکل گلزنی داریم و حضور این بازیکن غنیمت است.

به گزارش 598 به نقل از فارس یحیی ‌گل محمدی در طی گزارشی، در مورد شرایط پرسپولیس پس از دیدار با ملوان اظهار داشت: در دیدار با ملوان متاسفانه اتفاقاتی افتاد که شرایط‌مان را برای بازی آینده سخت کرد. سه بازیکن ما به نام‌های محسن بنگر، هادی نوروزی و کریم انصاری‌فر سه اخطاره شدند و در ترکیب آنها را نخواهیم داشت. باید با تمرینات بیشتر نفرات جایگزین را به هماهنگی خوبی برسانیم.

وی در مورد دیدار با تراکتورسازی گفت: بازی سختی پیش رو داریم. تراکتورسازی یکی از مدعیان قهرمانی است، اما امیدوارم با حمایت تماشاگران خود بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. احتیاج زیادی به این پیروزی داریم و با کسب سه امتیاز می‌توانیم شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا با جدایی کریم انصاری‌فرد موافق است یا خیر، گفت: او بازیکن بزرگی است و در گلزنی به ما کمک می‌کند. در گلزنی یک مقدار مشکل داریم و حضور او برای ما غنیمت است. البته باید شرایط باشگاه را بسنجیم و به جمع‌بندی نهایی برسیم. به نظرم اگر قرار است برود باید با یک مبلغ مناسب باشد. در مجموع مسئولان باشگاه تصمیم گیرنده نهایی هستند و امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به صلاح پرسپولیس باشد.

مربی سابق صبای قم در مورد اینکه صمد مرفاوی سرمربی فعلی این تیم گفته است کادر فنی گذشته تیم خوبی را نبسته، عنوان کرد: برای مرفاوی احترام زیادی قائلم اما زمانی که تیم را از من تحویل گرفت، تماس گرفت و به خاطر تیم خوبی که بسته بودیم تشکر کرد. پس از پیروزی مقابل آلومینیوم هم در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود ما قهرمان می‌شویم.

وی تاکید کرد: زمانی که پیروز می‌شوند همه چیز خوب است اما وقتی می‌بازند مشکلات دیگری را مطرح می‌کنند. به نظرم او با این صحبت‌ها مشکلات خود را توجیه می‌کند. نتیجه گیری تیم مستقیم به سرمربی ارتباط دارد. او به دنبال فرافکنی است و می‌خواهد ذهن مسئولان تیم و مردم را به سوی دیگری ببرد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ما نسبت به بضاعت باشگاه تیم را بستیم و جوانان با انگیزه‌ای را به خدمت گرفتیم. با همان تیم چند هفته در صدر جدول، در رده دوم و سوم قرار داشتیم. این یک توهین بزرگ به بازیکنان تیم است. شاید مرفاوی شناخت یا اعتقادی به آنها ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها