کد خبر: ۹۶۴۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
رسول جعفریان طی مصاحبه ای با سایت فیلتر شده منتسب به مهدی هاشمی، توهین های متعددی را نثار حجت الاسلام حاج علیرضا پناهیان نموده  و او را فردی بی سواد و دروغگو خوانده است. حال با توجه به استقبال گسترده جوانان دانشجو برای شنیدن سخنان حجت الاسلام پناهیان و حتی دعوت از وی برای سخنرانی در بیت رهبری و تکریم ایشان از سوی مقام معظم رهبری، آیا باید پناهیان و مخاطبانی که برای شنیدن سخنان وی از خود اشتیاق به خرج می دهند را بی سواد قلمداد کرد یا پرونده ای برای توهم و خودبزرگ بینی امثال جعفریان باز نمود؟

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از توهین های فراوان رسول جعفریان علیه خطیب مشهور کشورمان، حجت الاسلام پناهیان در واکنش به این اظهارات عجیب و غیراخلاقی جعفریان در جملاتی کوتاه به خبرنگار بی باک گفت: بنده قضاوت را به عهده مردم می گذارم و صحبت های آقای رسول جعفریان ارزش پاسخ گفتن ندارد.

پناهیان همچنین در مورد ادعای جعفریان مبنی بر اینکه رهبر معظم انقلاب به صحبت های شما انتقاد کرده است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هیچ گونه انتقادی نسبت به صحبت های بنده نکرده اند.

بیش از یک دهه است آوازه خطیبی بر سر زبان ها افتاده که در عین تبیین و تفهیم مسائل عمیق اسلامی از مسائل روز جامعه اسلامی مان غافل نبوده است و علاوه بر روشن کردن صف کشی حسینیان و یزیدیان دیروز، صف کشی حسینیان و یزیدیان امروز را هم یاد آور می شود و مرزها را بخوبی و ظریف برای جوانان و مخاطبان خود ترسیم می کند.

به اعتراف کارشناسان و نخبگان جامعه، بی شک حجت الاسلام و المسلمین حاج علیرضا پناهیان را باید یکی از موفق ترین مبلغان حقیقی مکتب تشییع در عصر حاضر نامید که علاوه بر شخصیت بالای کاریزماتیک وی در جذب جوانان و مخاطبان، الگویی اخلاقی، علمی و معنوی برای دیگر هم لباسان خود محسوب می شود. متنانت و برخورد لین وی با مخاطبانش، نشان از تواضع و روحیات ویژه اخلاقی وی دارد و شاید همین ادبیات دقیق روان و به روز سخن گفتن و تواضع بیش از حدش بوده که عده ای بجای الگو برداری از منش و اخلاقیات او، راه حسادت و جسارت را در پیش گرفته اند.

قدرت جذب مخاطب مشکل پسند جوان، و تبیین و تفهیم ثقیل ترین مبانی و مباحث دینی با زبانی ساده به مردم و جوانان، ویژگی منحصر به فرد پناهیان در سخنرانی ها و برنامه های تبلیغی اش می باشد. از همین رو بسیاری از طلاب جوان که به آثار و برکات و لزوم چنین شیوه های تبلیغی، اعتقاد راسخ پیدا کرده اند، ماه ها در کلاس درس پناهیان و شاگردانش زانوی ادب می زنند و از برکات چنین اساتیدی بهره می جویند اما متاسفانه در مقابل عده ای نیز بجای اعتراف به نقصان خود و تلاش برای رفع کاستی ها، راه حسادت و جسارت را در پیش گرفته اند!

 آنان که با کمک رسانه های اجیر شده و صرف هزینه های گزاف نتوانسته اند برای خود مخاطبی جذب نمایند و از همه مهتر مشکلی را از جامعه حل کنند، هر از چند گاهی با حمله به دیگران سعی در تحقیر و پایین کشاندن دیگران و بالا نشاندن خود دارند.

روزی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را در حد یک حزب تنزل می دهند و به شخصیت بزرگانی چون علامه مصباح یزدی جسارت می کنند آنهم بلافاصله بعد از تائیدات صریح مقام معظم رهبری در وصف رئیس آن موسسه، و روزی دیگر خشم خود را به سوی امثال پناهیان سوق می دهند و باز هم درست بعد از سخنرانی پناهیان در محضر مقام معظم رهبری و انتشار گسترده عکس صمیمی وی در کنار ولی امر مسلمین در رسانه های کشور.



اینکه بغض این جماعت تنها با علامه مصباح یزدی و حجت الاسلام پناهیان و سایر عالمان دینی است یا اینکه ریشه بغض شان را باید در کتب تاریخی مربوط به سقیفه جستجو کرد، نیاز به رصد دقیق تر تحرکات قبلی و آتی آنان دارد اما اقل احتمالات منفی از رویه بداخلاقی و منش هوچی گری و خودبزرگ بینی شان پر واضح است.

ماه محرم است و دلهای عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) به خدا نزدیکتر شده است. جوانان دانشجو برای نشستن بر پای منبر حجت الاسلام حاج علیرضا پناهیان، ساعتها قبل از آغاز مراسم خودشان را به محل سخنرانی می رسانند تا جایی مناسب پیدا کنند و بار دیگر از سخنان وی استفاده نمایند.

جمعیت آنچنان موج می زند که هر چشم و عقل حسودی را کور و بغض کینه ورزان را تشدید می کند. پناهیان از مرام کوفیان دیروز و امروز می گوید. سبک زندگی حسینی را ترسیم می کند و در آخر برای سالار شهیدان روضه می خواند و می گرید و همراه با جمعیتی عاشق به پای محمل زینب (س) می سوزد و اشک می ریزد و در این حین یادمان می اندازد که تنها بر سر و سینه زدن و بعد هم نشستن و به ظاهر منتظر ماندن، چاره ای را حل نمی کند بلکه باید آماده شد. آماده ی ظهوری که خود اهل بیت (علیهم السلام) وعده اش را برایمان داده اند. ظهوری که با قیل و قال محقق نمی شود بلکه با اصلاح سبک زندگی مان و رنگ و بوی مهدوی گرفتن، امید به تحققش فزون می شود.

در همین حین عده ای کمیت و کیفیت جمعیت را نمی بینند یعنی نمی خواهند که ببینند! بجای همراهی با کاروان حسینی، از تریبون یک رسانه معلوم الحال سعی در توهین به خطیب دانشجویان را دارند. البته با واسطه قصد توهین به شعور دانشجویان انقلابی و ارزشی. خود را عالم دهر و صاحب فضائل اخلاقی می دانند و دیگری را دروغگو، بی سواد و ...

گفتنی است؛ رسول جعفریان طی مصاحبه ای با سایت فیلتر شده منتسب به مهدی هاشمی، تحت عنوان "چطور سید حسن ابطحی زندانی و محدود می شود، اما صدا و سیما دربست دست امثال پناهیان است؟ " به جای نقد علمی سخنان حجت الاسلام پناهیان، توهین های متعددی را نثار وی نموده است.

" بی باک" ضمن عذرخواهی از مخاطبان عزیز و دانشجویانی که سالها در پای منبر حجت الاسلام حاج علیرضا پناهیان موعظه و رهنمود شنیده اند؛ گزیده مباحث رسول جعفریان را علیه  پناهیان منتشر می کند.




برخی ادعاها و توهین های مطرح شده از سوی رسول جعفریان علیه حجت الاسلام پناهیان بدین شرح می باشد:

1. افکار پناهیان زمینه ساز فرقه هایی همچون بابیت است!

2. پناهیان دانش درست دینی ندارد!

3. چرا امثال پناهیان زندانی و متهم نمی شوند؟!

4. صدا و سیما دربست در اختیار پناهیان است!

5. پناهیان در همه علوم و فنون اظهار نظر می کند.

6. افکار پناهیان هیچ سنخیتی با افکار اصیل شیعی ندارد!



7. مراجع دینی تفکرات پناهیان را تایید نمی کنند!

8. پناهیان کشور را با لاطئلات به ظاهر دینی پر کرده است!

9. حرف های پناهیان به درد کشور نمی خورد!

10. پناهیان دروغ می گوید!

11. مطالب پناهیان مشتی بافتنی است!

12. پناهیان برای ظهور وقت تعیین می کند!

13. تفکرات پناهیان به سید حسن ابطحی شباهت دارد!

14. نباید شک کرد که امثال پناهیان راهشان را کج می کنند و بدعتی در شیعه می گذارند!

15. سخنرانی های پناهیان در نزد رهبری به معنای تایید حرف های پناهیان از سوی ایشان نیست، بلکه رهبر انقلاب از سخنان انتقاد کرده اند.

بعد از توهین های فراوان رسول جعفریان علیه خطیب مشهور کشورمان، حجت الاسلام پناهیان در واکنش به خبرنگار بی باک گفت: بنده قضاوت را به عهده مردم می گذارم و صحبت های آقای رسول جعفریان ارزش پاسخ گفتن ندارد.

وی همچنین در مورد ادعای جعفریان مبنی بر اینکه رهبر معظم انقلاب به صحبت های وی انتقاد کرده است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هیچ گونه انتقادی نسبت به صحبت های بنده نکرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳۶
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱
۱۹
۷
درود بر استاد پناهیان
پاسخ
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
درود بر سه عمار رهبر: استاد پناهیان ، دکتر عباسی ، استاد رحیم پور
مصطفى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱
۶
۷
و عجيب‌تر اين‌كه جناب جعفريان كه علم و فضل و سواد از همه اعضايش مى‌بارد [و كسى هم نمى‌داند كه بخاطر اينكه توسط دوستانش به عنوان مشاور و كارشناس اين و آن نهاد بيت‌المال مشهور شده] جزو نورچشمى‌هاى جناب على لاريجانى است كه عليرغم حرفهاى سخيفى‌كه در حمايت ضد انقلاب سبز و فتنه‌گران نوشت و حتى تعابير زشتى عليه رهبر معظم انقلاب داشت، همچنان به عنوان رئيس كتابخانه ملى مجلس ماند و مورد حمايت همه‌جانبه آقاى‌ لاريجانى بوده و هست!!!!
پاسخ
عبدالرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱
۸
۱۷
نمیدونم دو تا عالم با هم بحث دارن شما چیکاره اید که جبهه میگیرید

این جبهه گیری های شما بیشتر مخالف میتراشه برا 598

شما فقط نقل کنید
این قدر زود قضاوت نکنید
اقای رسول جعفریان کم کسی نیست که در موردش این قدر راحت صحبت می کنید
پاسخ
مهاجر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
خودتو به نفهمي ميزني يا نفهمي اينقد كه اي حرفاي ساده لوحانه ميزني منافق
یییی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱
۴
۲۲
شاید یک روزی پرونده های پناهیان مبنی بر ارتباط ایشان با انجمن حجیته رو شود. البته باید اطلاعات این کار رو بکند. باید منتظر بود تا دید چه می شود
پاسخ
مهاجر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
گاگول چون تويي كه فك ميكنه از آقا امام خامنه اي هم دانا تره رو بايد دهنشو لجن مال كرد چون نميبيني ارتباط صميمي آقا رو با حاج آقا پناهيان. بدبخت انجمن حجتيه نداشتين چيرو ميخواستين دستاويز قرار بدين برا تخريب سربازان امام (ع)
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
شما لطف کن نظراتت رو نگه دار بعدا ازشون استفاده میکنیم جناب پوآرو.
شایدت رو نگه دار واسه خودت
لازمم نیست به اطلاعات درس یاد بدی
در حقانیت پناهیان همین بس که فقط افراد معلوم الحال و طرفداران کاراگاهشون ازش دل خوشی ندارن
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
اخه یه چیزی بگین بهشون بوخوره ...
ایا منتظر بودن ایا اماده سازی برای ظهور ایا ولایتمدار بودن و کار برای ظهور میشه حجتیه ؟؟؟
چقدر در مورد انجمن های حجتیه اطلاعات دارین ؟؟ برین مکتبشون ایده و عقیدشونو بخونید ببینید یه درصدم میشه گفت اقای پناهیان حجتیه ای باشن ؟؟؟
عجیبه والا
عشق پناهیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱
۱۷
۸
من که مثل پناهیان کم دیدم...واقعا عالم برجسته ای هستن
پاسخ
javad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱
۶
۴
با سلام
1-) آقای جعفریان یکی از بزرگترین اساتید جریان شناسی سیاسی بعد از انقلاب است که طیف نهضت آزادی و ضدانقلاب بارها از مقالات وی به خشم آمده اند . تقریبا می توان گفت علمی تر از استاد جعفریان در تاریخ سیاسی ایران در حال حاضر وجود ندارد . ایشان استادی در خط نظام و رهبری است که در طی هشت سال دوره اصلاحات یک تنه در برابر اعوجاجات اصلاح طلبان بی دین مقاومت نمود .
2-) آقای جعفریان نگفتند که رهبری نسبت به پناهیان انتقاد دارند بلکه با توجه به خاطره ای از اقای راشد یزدی نقل نمودند که مداحی در حضور رهیر معظم انقلاب مطالبی را ایراد نموده که پس از اتمام جلسه آقای راشد نسبت مطالب نقل شده اشکال گرفتند و متعاقبا رهبری نیز فرمودند من بارها ایراد گرفتم ولی متاسفانه این آقایان کار خودشان را می کنند (حرف گوش نمی دهند ) لذا نتیجه گیری نمودند که صحبت هر فردی نزد رهبری به معنای تائید رهبری نمی باشد . متاسفانه سایت شما این مطلب را وارونه جلوه دادند و قلب وقایع کردند.
3-) بدترین اهانت به اشخاص دفاع بد از آنهاست . اینکه ایرادی علمی و تاریخی را که از سر دلسوزی گفته شده است به مجلس رهبری بکشانیم در واقع علم و منطق را کوبیده ایم و در این میان مقام رفیع ولایت را ناخودآگاه نشانه می رویم . خواهشا اشتباه چندساله اخیر خود در دفاع از ساحت رهبری را مجددا تکرار نفرمائید .
والسلام علی من التبع الهدی
پاسخ
گاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
لطفا جمله "تقریبا می توان گفت" را ترجمه كن چون تقريبا شبيه اصطلاحات من درآوردي ... است.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱
۱۱
۷
یک تار موی پناهیان ارزش دارد به کل خانواده هاشمی.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
این وسط هاشمی چه کاره بود؟!
ولی واقعا شعورتون هاشمی رو با پناهیان مقایسه می کنه؟
خادم الزهراء
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱
۱۳
۵
سلام
هر کس که پای ولایت به ایستد و خود را سپر بلای رهبری کند اینگونه می شود همانگونه که سعید بن عبدالله روز عاشورا در مقابل امام ایستاد تا امام نمازشان را بخوانند.
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
بله درسته
هر کسی که اومد در جهت ولایت و تحقق امر ولایت کار کرد دشمنان ولایت با کینه هر چیزی رو بهشون میگن ...
حرف اقای جعفریان دقیقا حرف دشمنان انقلاب و رهبری است حرف کسانی هست که خون به دل رهبر کردن
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۱ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱
۹
۶
واقعا متاسف برا جعفریان که در مورد عمار رهبر عزیزمون اینطور قضاوت کرده
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۴
۵
خدا از عمر من کم کنه و بر عمر این سربازواقعی ولایت وآقا امام زمان بیفزاید ایشالا. ما خاک پای نوکرای آقامون هستیم خصوصا حاج آقا پناهیان.
پاسخ
sharmandeh
UNITED STATES
۰۰:۵۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۳
استاد پناهیان احتیاجی نه به تعریف و تمجید داره و نه تو بیخ و تنبیه

در ایشون ا ثری داره بنظر میاد ایشون هم از این مرحله عبور کردند
پاسخ
یه بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۳
۲
حالا خدا به ما لطف کرده که نعمتی مثل ایشون به ما داده که یه سری حقایق از زبان ایشون برای اهل فهمش بیان میشه٬(که البته ما اصرار نداریم همه بفهمند) حالا همون بد بختای صم ٌبکم که این حرفارو نمی فهمند و هیچ جوره این حرفارو بر نمی تابند از بیخ و بن طرف رو میکوبند .گرچه تا آخر هم نخواهند فهمید چون لیاقت یک مشت آدم عنود جز این نیست .انشا الله به امید روزی که حقایق آشکار شود ودست حسرت به دندان بگزند .و انشاالله خداوند افرادی مثل آقای پناهیان رو روز به روز زیاد کنه به کوری چشم دشمنان.
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۹
۳
اقای پناهیان از مبلغین ولایی و عاشورایی است و مورد تایید مقام معظم رهبری بدون شک ...
تنها کسی که با دغدغه برای اسلام حرف میزند و خودشو قربانی ولایت و اسلام میکنه تو این زمانه و بین این همه سخنران و خطیب جناب اقای پناهیان هستند ..
نمیدونم این افراد چرا انقدر به ایشون حسادت دارن ...
اقای جعفریان باید توسط مراجع قانونی مجازات بشه و انقدر ادعای فهم و درک نکنه ایشون خودشون همه جور توهین به جوانان و پناهیان کردند ... ایا مجازات حقشون نیست ...
پاسخ
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۵
۶
با تمام احترامی که برای حاج علیرضا و برادرشون دارم ولی
قرار نیست هرکی معروف بود توی هر مسئله ای با سواد باشه!!!
آقای پناهیان نمیتونه جواب بده ولی میگه نمیخواد جواب بده
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
عزیز جواب ایشونو دادن تو سخنرانی ها ...
در ضمن این سکوت ایشون معنی نتونستن نداره . تو این اوضاع مملکتی و جهانی این اقایان جعفریان و غرب زده ها همینو میخواد دعوای سیاسی راه بندازن ....
اوج ولایتمداری اقای پناهیانه که خون دل میخورن اما به خاطر ولی سکوت میکنن ...
این همه ولی زمان داره از اتحاد و علنی نکردن اختلافات میگه بعد ما بیایم بگیم نمیتونه جواب بده اصلا با عقل جور در میاد ؟؟؟
شما اتفاقا هیچ شناخت و ارادتی نسبت به پناهیان و برادرشون ندارین
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۱
سید شما دیگه چرا
هم تهمت به بنده زدی هم کلی خوزئولات سهم کردی!
پرستو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۵
۲
این تخریب ها بر علیه عمار های حضرت آقا بدون هدف نیست.چندی پیش هم دکتر عباسی مورد هجمه های غیر منطقی این آقایان قرار گرفت!این آقایان دست پیش را گرفته اند که پس نیفتند تا کسی از آنها نپرسد شما که این همه بودجه و امکانات داشتید ٬کدام حرف امام جامعه را عمل کردید٬تولید علم بومی در حوزه ی علوم انسانی یا بصرت بخشی به مردم را و...؟کدام یک ؟اما این عزیزان جور این عالم نماها را میکشند و در نهایت هم مورد حمله قرار میگرند.اگر امروز هم یک سری از مردم متوجه خدمات اینها نشوند روزی می آید که تولیداتشان در دانشگاه ها تدریس شود و آن روز سیاهی به ذغال میماند.
پاسخ
مهاجر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۳
۱
598 چرا خودتون شركت ندارين تو نظرات خوب جيگر كنيد نظر بدين عافيت طلبا
اعصاب آدمو ميشكونن چنتا بي تربيت كه رحم به بهترين اشخاص شناخته شده در مملكت هم نميكنن.به قرآن اگه دستم ميرسيد تو دهن اين نامردايي كه بوي نفاق از حرفاشون وتوهين نسبت به حاج آقا پناهيان مياد ميزدم.
پاسخ
مهاجر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
598 چرا خودتون شركت ندارين تو نظرات خوب جيگر كنيد نظر بدين عافيت طلبا
اعصاب آدمو ميشكونن چنتا بي تربيت كه رحم به بهترين اشخاص شناخته شده در مملكت هم نميكنن.
...
پاسخ
بصیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
۵
۲
در پاسخ به کاربری که آقای پناهیان را عضو انجمن حجتیه میداند عرض میکنم.شما که انجمن حجتیه را خوب میشناسی باید بدونی که این انجمن گروهی روحانیون عافیت طلب هستند که از قبل از انقلاب و حتی پس از پیروزی انقلاب در اساسنامه ی خود بر آن تاکید کرده اند و به تشکیل حکومت اسلامی اعتقادی ندارند و حتی ولی فقیه را هم سطح سایر مراجع میدانند و بارها چه در زمان امام خمینی و چه در زمان امام خامنه ای حکم های ایشان را برنتافتند که در تاریخ موجود است.حرف در زمینه اعتقادات این انجمن بسیار است حال آنکه چگونه شما با این همه تناقض ها در دیدگاه آقای پناهیان از روحیه ی سیاسی و به دور از عافیت طلبی ایشان گرفته (که مخصوصا در زمان فتنه از ایشان دیدیم)تا اطاعت عملی از فرامین رهبر جامعه ٬به حجتیه بودن ایشان پی بردید.لطفا اطلاعات خود را از انجمن بازبینی کنید!و بعد نظر بدهید
598 چرا نظرات من رو قرار نمیدی؟
پاسخ
حامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
۴
۴
آقای جعفریان خوب خودت رو لو دادی!ابر نفاق و عدم بصیرت پشت پرده نمیمونه
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
۰
۱
حرف آقای جعفریان حرف دل خیلی ازبزرگان است که دررسانه ها انعکاس پیدانکرده است صرف جمع کردن مستمع یاعاشق داشتن کاشف ازحقانیت ومطلوبیت نیست افراطی بودن آقای پناهیان درخصوص مساله ظهور وبار محتوایی نداشتن سخنانشان براهل فن پوشیده نیست
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱
کدوم بزرگان ؟؟؟ کدوم علما ؟؟؟ کدوم اهل فن ؟؟ میشه بگین ؟؟ اقای جعفریان خودش چقدر مسلط به ولایت و اسلام که حرف دل بزرگان رو بزنند ؟؟
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
واقعا همین جواب آقای پناهیان از صد تا جواب دیگه بهتر بود.مردم خودشون میتونن قضاوت کنن. برای ما ها خدمتی که حاج آقا پناهیان به اسلام و انقلاب میکنند واضحه.خدا به توفیقاتشون بیفزاید...
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
من با خوندن این تهمت های آقای جعفریان و عدم پاسخ گویی آقای پناهیان یاد سنگ ریزه ای افتادم که برای به تلاطم افتادن به دریا انداخته میشه ولی غافل از اینکه خودش غرق میشه!
پاسخ
امیر علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
قابل توجه آقا احسان و دوستانی که میگویند آقای پناهیان نمیتواند پاسخ دهد.فرادی مثل آقای پناهیان خودشون رو برای دفاع از مبانی اصیل دین آماده کردن نه برای مبارزات شخصی و دفاع از وجه ی خود که همه ی این دعواها بخاطر شخصیت آقای پناهیان نیست بلکه به خاطر روحیه ی انقلابی و حرف های حقی است که بر بعضی گران آمده است!نمونه ی بارز آن وقتی که پاسخ نامه های علی مطهری را دادند ٬آن هم بخاطر مشکلاتی که راجع به ولات فقیه مطرح کرده بود!وایشان در دفاع از ولایت فقیه پاسخ دادند.حرفهایی که ایشان در منبرها میزنند همه با ذکر سند است دیگر به چه باید پاسخ بدهند؟پاسخ علمی برای سوال علمی است نه یک مشت حرف های دروغ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱
ممنون اقا امیر خیلی عالی
عطیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
یه لطفی کنید کامل و جامع خبر را بنویسید .بفرمایید مگر آقای پناهیان چه گفتند که آقای جعفریان چنین صحبت هایی علیه شان کردند.آنگونه که من شنیدم در مورد وقایع پس از ظهور امام زمان حرفهایی زدند که مغایر با روایات است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها