کد خبر: ۹۶۱۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۰۸ آذر ۱۳۹۱
تیتو ویلانووا در 100 روز حضور در بارسلونا موفق شده این تیم را در 85 درصد بازی‌ها پیروز کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ حضور تیتو ویلانووا در بارسلونا از ماه جولای آغاز شد؛ اما این مربی پرورش یافته در مکتب لاماسیا اولین برد خود در بارسا را از یک‌شنبه 19 آگوست مقابل رئال سوسیداد با نتیجه 5 بر صفر آغاز کرد.


پیروزی‌های کاتالان‌ها شامل 12 برد در لیگ، 4 پیرزوی در لیگ قهرمانان، یک برد در کوپا دل‌ری و یک پیروزی در سوپر کاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید بوده است.


با توجه به آماری که شاگردان ویلانووا به ثبت رسانده‌اند از زمان حضور این سرمربی، بارسلونا در 85.7 درصد بازی‌هایش پیروز شده است.


دو شکست این فصل کاتالان‌ها در دیدار مقابل رئال مادرید در دور برگشت سوپر کاپ و سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا بود و تنها تساوی هم در لیگ و در بازی با رئال مادرید اتفاق افتاده است.


* والدس، مسی و ژاوی رکورددار بیشترین دقایق حضور در میدان


ویکتور والدس دروازه‌بان آبی‌اناری‌ها بازیکنی است که بیشترین دقایق را از زمان 100 روزه ویلانووا، در میدان حضور داشته است.


دروازه‌بان دوم تیم ملی اسپانیا تنها دیدار مقابل آلاوس در دور رفت جام حذفی را از دست داده است و در مجموع 1800 دقیقه در زمین حضور داشته است.


لیونل مسی مهاجم آرژانتینی هم با 1746 دقیقه و ژاوی هرناندس با 1601 دقیقه دومین و سومین بازیکنان استفاده شده توسط ویلانووا هستند.


* مسی موثرترین بازیکن بارسلونا


لیونل مسی موثرترین بازیکن بلوگرانا بوده است. او تا به این‌جای کار 26 بار برای بارسا گلزنی کرده و بیش از یک سوم گل‌های بارسا را به ثمر رسانده است.


تیم ویلانووا 61 گل زده (2.9 گل در هر بازی) 43 گل در لالیگا، 4 گل در سوپر کاپ، 11 گل در لیگ قهرمانان و 3 گل در کوپا دل ری.


* تیتو رکورد ون‌گال را شکست


ویلانووا از رکورد ون گال در فصل 8-1997 پیشی گرفته است و در ابتدای این هفته در دیدار مقابل لوانته با بهترین شروع تاریخ لالیگا با 12 برد و 1 تساوی که قبلاً دست رئال بود برابری کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها