کد خبر: ۹۵۹۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۰۸ آذر ۱۳۹۱
مهدی امیرآبادی در آخرین تمرین این تیم پیش از بازی مقابل استقلال، در اثر برخورد با نعیم سعداوی، مربی تیمش دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه فک شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ مهدی امیرآبادی عصر روز سه شنبه در آخرین تمرین فولاد پیش از بازی مقابل استقلال دچار شکستگی فک شد و مسابقه روز چهارشنبه تیمش را هم از دست داد.


وی در هنگام تمرین 4 به 2 در تمرین فولاد، با نعیم سعداوی، مربی فولاد برخورد کرد و دچار این آسیب شد. امیرآبادی به همین دلیل بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.


وی در این خصوص گفت: «در تمرین روز سه شنبه که برای بازی استقلال آماده می شدیم این اتفاق برایم رخ داد. در بخشی از تمرین، بازیکنان به گروه های مختلف تقسیم شدند تا بازی تک ضرب را انجام بدهند. در یکی از صحنه ها، من خواستم توپ را دفع کنم که دست نعیم سعداوی، مربی تیم به قسمت فک و دهانم برخورد کرد و از آن زمان برای ساعتی چیزی متوجه نشدم.»


وی افزود: «طبق برنامه صبح چهارشنبه تحت عمل جراحی قرار می گیرم. قمست نبود مقابل استقلال بازی کنم. از همه آنهایی که در این مدت کوتاه به من لطف داشتند هم سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم زودتر تمریناتم را از سر بگیرم.»


حسین فرکی شب گذشته از مهدی امیرآبادی عیادت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها