کد خبر: ۹۵۹۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۸ آذر ۱۳۹۱
مدير عامل تيم استقلال، در اقدامي قابل توجه توسط مسئولان در كنفدراسيون آسيا براي حضور در مراسم بهترين ها به كشور مالزي دعوت شده است. آخرين اخبار استقلال را در اين خصوص بخوانيد.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، علي فتح الله زاده به فاصله چند روز پس از حضورش در كنار تيم استقلال راهي كشور مالزي شد تا همراه نماينده ايران در اين مراسم مهم باشد علي كريمي به عنوان كانديداي برتر انتخابات بهترين‌هاي آسيا قرار دارد و با اينكه وي از تيم پرسپوليس جزو كانديداها قرار گرفته است ، مديريت استقلال وي را در اين سفر همراهي كرد تا پس از اتمام اين مراسم به تهران بازگشته و اعضاي تيم استقلال را همراهي كند.

مديريت آبي‌ها، اواسط هفته به مالزي سفر كرده است و قرار است كه عصر جمعه از اين كشور به تهران بازگردد. وي در حالي به اين كشور سفر كرده است كه در بازي تيمش مقابل فولاد خوزستان حضور ندارد و قبل از عزيمت توصيه هاي لازم را ارائه كرده است تا سرمربي اين تيم نهايت استفاده را از شرايط به وجود آمده در بازي با فولاد خوزستان داشته باشد زيرا اين بازي و امتيازش براي استقلال حائز اهميت است، از طرفي علي فتح الله زاده معتقد است كه اين دو بازي باقي مانده در نيم فصل مي‌تواند شرايط را براي استقلال تغيير دهد زيرا از هر جهت براي اين تيم حائز اهميت است و قلعه نوعي بايد آن را جدي بگيرد.

*شريفات قول گلزني بدون شادي داد
اسماعيل شريفات هافبك دو فصل پيش تيم استقلال در حال حاضر در تيم فولاد خوزستان به سر مي برد اين بازيكن قرار است مقابل تيم سابق خود به ميدان برود و با شرايط خاص روبه رو شده است و به اعضاي تيمش نيز قول گلزني داده است.


براساس اين گزارش، شريفات درحالي استقلال را ترك كرد كه امير قلعه نوعي به وي اعتقاد زيادي نداشت و اين بازيكن نيز بايد دوران سربازي‌اشش را سپري مي‌كرد به همين دليل، وي اين تيم را ترك كرد و راهي تيم شهرش شد تا بتواند دوران تحصيلي‌اش را نيز در كنار فوتبال سپري كند، اين بازيكن قرار است براي اولين مرتبه پس از حضور در استقلال مقابل تيم سايقش به ميدان برود و به اين دليل اعلام كرده است كه قصد ندارد در صورت گلزني به آبي ها شادي كند و اعلام كرده است كه قصد دارد به استقلال گل بزند و اين تجربه را به دست بياورد و اما قرار نيست پس از گلزني حركت خاصي را انجام دهد زيرا استقلال تيم اصلي اوست و وي قصد دارد به اين تيم و هوادارانش اداي احترام كند، از طرفي وي قصد دارد مقابل امير قلعه نوعي توانايي‌هايش را نشان دهد.

*مدافع سابق استقلال عليه مربيان و مديريت
اعضاي تيم استقلال در حالي براي بازي با فولاد خوزستان آماده مي شوند كه قرار است مقابل چند بازيكن قديمي خود حاضر شوند و در اين ميان اين نفرات رابطه خوبي با اميرقلعه نوعي و اعضاي جديد اين تيم ندارند و اين موضوع به حواشي اين ديدار مي افزايد.


براساس اين گزارش، مهدي اميرآبادي در حالي از تيم استقلال جدا شد كه تصور داشت امير قلعه نوعي برخورد متفاوت با وي داشته باشد، اين بازيكن توقع حضور در فهرست مازاد امير قلعه نوعي را نداشت اما اين اتفاق رخ داد و مهدي اميرآبادي پس از سالها حضور در تيم استقلال اين تيم را ترك كرد البته وي در حال حاضر با شرايطي روبه رو شده است كه قصد دارد از اعضاي باشگاه شكايت كند زيرا اميرآبادي مبلغي را از آبي‌ها طلب دارد اما مسئولان در اين مورد به تعهدات خود عمل نكردند و اين موضوع باعث دلخوري اين بازيكن شده است و رحمتي به دليل شرايط و نوع برخورد اعضاي باشگاه و قلعه نوعي پيش از آغاز فصل عليه فتح الله زاده موضع گيري كرده است و به اين موضوع اشاره كرده است كه مسئولان اين تيم به جاي سفر به اروپا و مطرح كردن مباحث غير فوتبالي بايد به شرايط اعضاي اين تيم و آنهايي كه اين تيم را ترك كردند، رسيدگي كنند،‌اما اين اتفاق رخ نداده است و اعضاي جدا شده تيم هم چنان بلاتكليف هستند.

*بيك زاده و عمران زاده روي نيمكت استقلال
امير قلعه نوعي، سرمربي تيم استقلال تصور داشت كه پس از ديدار معوقه با پيكان به تراكتورسازي نفرات خود را براي ديدار با فولاد خوزستان در اختيار داشته باشد، اما اين اتفاق رخ نمي‌دهد زيرا وي با شرايط متفاوتي روبه رو شده است و براي اين ديدار نيز تمام نفراتش را در اختيار ندارد.

براساس اين گزارش، مصدومان تيم استقلال در حالي براي اين بازي آماده مي شوند كه سرمربي استقلال اصرار فراوان داشت كه تمام هافبک هايش بتوانند تيم را همراهي كنند، اما اين اتفاق رخ نمي دهد و علاوه بر جان واريو و جباري، احتمال غيبت دو بازيكن ديگر نيز وجود دارد.


حنيف عمران زاده، تازگي تمرينات خود را آغاز كرده است، اما شرايط بازي كردن را به دست نياورده است از طرفي ديگر در صورت آمادگي كامل نيز امير قلعه نوعي ريسك نمي‌كرد تا وي را در تركيب اصلي تيم قرار دهد. اين موضوع در مورد هاشم بيك زاده نيز حاكم است زيرا اين بازيكن كه با شرايط ايده آلي روبه رو بود در تمرينات دچار آسيب ديدگي شد و حضور در تمرينات اين تيم را از دست داد البته وي در اردوي تيم استقلال حاضر است تا در صورت آمادگي نسبي نيز از روي نيمكت آبي‌ها را همراهي كند، اما شرايط براي وي ايده آل نيست و اگر استقلال نياز مبرم به حضورش در تركيب نداشته باشد، بيك زاده از روي نيمكت اين تيم را همراهي مي‌كند.

*نزديكي امين منوچهري به جدايي از استقلال
اعضاي تيم استقلال قرار است چند بازيكن را از فهرست خود خارج كنند، اما اين در حالي است كه نام بازيكنان مورد نظر اعلام نشده است و اين موضوع ضريب احتمالات را افزايش مي‌دهد اما در حال حاضر شرايط براي جدايي يكي از مهاجمان اين تيم مهيا شده است.

براساس اين گزارش نام امين منوچهري از مدتها قبل براي جدايي از تيم استقلال مطرح بود، اما امير قلعه نوعي با اين اتفاق موافق نيست و حتي اعلام كرد كه روي حضور اين مهاجم جوان حساب باز كرده است تا وي در اين تيم بماند، اما با شرايط كه در تيم حاكم شده است و مشكلاتي كه براي آبي ها در جذب بازيكن به وجود آمده است،‌ اعضاي باشگاه ناچار به جدايي چند بازيكن از فهرست اين تيم هستند زيرا قصد دارند نام چند بازيكن را جايگزين نام اين نفرات كنند تا آنها آبي ها را در نيم فصل دوم همراهي كرده و شرايط را براي اين تيم تغيير دهند.


از طرفي اعلام شده است كه با توجه به شرايط ميلاد ميداوودي و گلزني‌اش براي استقلال، اين بازيكن در حال حاضر از فهرست مازاد خارج شده و امين منوچهري براي جدايي از اين تيم به فهرست مازادها نزديك تر است، البته آبي‌ها قصد ندارند در اين خصوص صحبتي را مطرح كنند تا زماني كه نيم فصل به اتمام برسد ، اما قرار گرفتن نام اين بازيكن در ليست مازادها به واقعيت نزديك است.

*مدير برنامه توزي به باشگاه استقلال نيامد
توزي بازيكن برزيلي استقلال از اين تيم شكايت كرده است، اما اين در حالي است كه بازيكن سابق آبي ها قرار بود با حضور در باشگاه استقلال با توافق لازم از اين تيم جدا شود اما اين اتفاق رخ نداد شرايط بين طرفين به دادگاه و شكايت منجر شود.

براساس اين گزارش توزي در حالي از آبي ها شكايت كرده است كه از آبي ها خواسته است تا پول وي را به اين بازيكن پرداخت كنند زيرا اين هافبك پس از سه ماه حضور در تيم استقلال پولي دريافت نكرد و اين موضوع عاملي شد كه آبي ها در اين مورد مدارك لازم را جمع آوري كنند كه پول اين بازيكن را پرداخت كردند.


گفتني است،‌ توزي از سوي آبي‌ها به باشگاه استقلال خوانده شد تا اعضاي باشگاه ضمن گفتگو با مدير برنامه هايش شرايط را تغيير دهند اما اين اتفاق، رخ نداد و اين بازيكن نپذيرفت با آبي‌ها وارد مذاكره شود و از مدير برنامه هايش خواست تا در اين جلسه حاضر نشود تا فيفا به اين موضوع رسيدگي كند و راي نهايي را ارائه دهد، به همين دليل توقع و انتظار آبي‌ها اجرا نشد تا مشخص شود توزي دل خوشي از اعضاي اين تيم ندارد و تصميمي براي بررسي شرايط مالي خود جدي است و هيچ راهي براي ادامه همكاري نيز وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها