کد خبر: ۹۵۸۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
فدراسیون فوتبال برزیل حضور پپ گوآردیولا در تیم ملی فوتبال این کشور را رد کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "ژوزه ماریا مارین"، رییس فدراسیون فوتبال برزیل با اعلام این خبر گفت: "شانس یک مربی خارجی برای کار در تیم ملی فوتبال برزیل بسیار پایین است. برزیل با مربیان برزیلی در پنج جام جهانی به قهرمانی رسیده است. از همین رو فکر نمی‌کنم، نیازی به مربی خارجی باشد."

برزیل تا یک سال و نیم دیگر میزبان بیستمین دوره جام جهانی است و می‌خواهد در کشور خود ششمین قهرمانی جهان را جشن بگیرد. سران فدراسیون فوتبال این کشور آمریکای جنوبی چند روز پیش "مانو منزس"، سرمربی تیم ملی را به دلیل برآورده نکردن انتظارها از کار برکنار کرده و اکنون به دنبال یافتن جانشین او هستند.

رونالدو، مهاجم سال‌های پیش تیم ملی فوتبال برزیل و یکی از دست‌اندرکاران برگزاری جام جهانی 2014 پیشنهاد کرده بود، "پپ گوآردیولا"، مربی پیشین بارسلونا هدایت سلسائو را بر عهده بگیرد. گوآردیولا که تا پایان تابستان گذشته هدایت آبی - اناری‌ها را در دست داشت، در چهار سال حضورش در نوکمپ توانست کاتالان‌ها را به سه قهرمانی در لیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. او در حال حاضر در مرخصی به سر می‌برد و اعلام کرده برای یک سال هدایت هیچ تیمی را بر عهده نخواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها