کد خبر: ۹۵۸۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: 7 هفته است که نباخته ایم و می خواهیم این روند راادامه داده و دست پر مقابل استقلال از زمین خارج شویم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران که بعدازظهر امروز در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد، تصریح کرد: ما مقابل تیمی بازی می کنیم که چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است. استقلال صدرنشین لیگ است و کادر فنی خوبی دارد. آنها بازیکنان ملی پوشی دارند که در این تیم بازی می کنند و به همین خاطر برای ما قابل احترام هستند.

وی افزود: جایگاه تیم ما هم شبیه به استقلال است. ما هفت هفته است که نباخته ایم و با انگیزه تداوم این روند و کسب امتیاز مقابل استقلال به زمین خواهیم رفت.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه استقلال دنبال قهرمانی در نیم فصل است گفت: انگیزه ما هم همین است که خود را از تیم هایی مثل راه آهن جدا کنیم و به بالای جدول برسیم که البته کار ساده ای نیست. با وجود این تیم ما هم از نظر فنی و هم از نظر روحی برای بازی با استقلال آمادگی صددرصد دارد.

فرکی افزود: هر تیمی از فرصت هایش استفاده کند و با تمرکز باشد برنده می شود. البته ممکن است عکس این اتفاق هم رخ بدهد یعنی شما فرصت های زیادی برای گل زدن داشته باشید ولی حریف از محدود موقعیت های خود استفاده کند و به گل برسد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا می تواند نتایج سال گذشته خود با نفت را این فصل با فولاد تکرار کند یا خیر تاکید کرد: من از نفت به صورت دوستانه جدا شدم و می خواستم تیم جدیدی را آزمایش کنم. طبیعی بود که شروع کار من همراه با مشکلاتی باشد که خوشبختانه این مشکلات را با حمایت های مدیر عامل و سایر اعضای باشگاه برطرف کردیم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا چهارشنبه و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف استفلال می رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها