کد خبر: ۹۵۷۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
من از وقتی یادم می آید تمام بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند با صورت خوشی نبوده و این اتفاق را بارها دیده بودم
حسین بادامکی ملوان

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – تا همین شش ماه پیش پیراهن شماره 11 پرسپولیس متعلق به بازیکنی بود که در طول شش سال حضور دراین تیم به اندازه ای که باید در بین هواداران محبوب نشد.

حسین بادامکی در تمام این دوران فراز و نشیب بسیباری در ترکیب پرسپولیس داشت و البته هر از گاهی مورد انتقاد هوادران هم قرار می گرفت که این واکنش ها فصل گذشته نه در مورد بادامکی که در خصوص بسیاری از بازیکنان این تیم شدت گرفت و در نهایت منجر به جدایی بادامکی و تعدادی از بازیکنانی شد که هواداران و رسانه ها آنها را مهره های متوسطی می دانستند که در حد پرسپولیس نیستند.


حالا حسین بادامکی با پیراهن شماره 7 ملوان باید رودرروی پرسپولیس بازی کند . با وجود اینکه از نوع جدا شدن از پرسپولیس گله دارد اما خودش می گوید اهل انتقام و این حرف ها نیست .با این حال همه می دانند که او و پرسپولیسی های ملوان  انگیزه فراوانی برای موفقیت در این مسابقه مهم دارد.

در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط خودت و تیمت چگونه است؟

خب شرایط که خوب است.خدا را شکر خوب تمرین کرده ایم و مشکلی نداریم.شاید یک مقدار هوا مساعد نبوده اما ما خوب تمرین کردیم و آماده بازی هستیم.

نمی دانی فردا هم در انزلی باران می آید یا نه؟

نه خبر ندارم اما برایمان فرقی نمی کند  و باید بازی کنیم.

تو با دلخوری از پرسپولیس جدا شدی؟

نمی دانم بگویم دلخورم یا نه اما نوع برخوردشان با من و بقیه بازیکنانی که جدا شدند درست نبود.در حالی که قراردادمان تمام شده بود لیست دادند که این کار اصلا حرفه ای نبود.البته بالاخره هر رفتنی یک برگشتنی هم دارد .من خودم قصد جدایی از پرسپولیس را داشتم  و این را به مسوولان باشگاه هم اطلاع داده بودم اما آن لیست در همه چیز تاثیر گذاشت و تمام آن نتیجه نگرفتن ها افتاد تقصیر آن ده نفر.باشگاه با انتشار آن لیست تمام اذهان عمومی را به سمت ما کشاند وخودشان را مبرا کردند.در واقع هم تمام تقصیرات را گردن ما انداختند هم اینکه وجهه ما را خراب کردند.

آن لیست ده نفره از سوی دنیزلی داده شده بود؟

من فکر نمی کنم اینطور باشد.حتما می دانستند که دنیزلی بر نمی گردد وآن لیست را دادند.نمی شد که از این قضیه بی خبر باشند و با این کارشان تمام تقصیرها را گردن ما انداختند.

پس از نوع جدایی ات از پرسپولیس دلخوری؟

من از وقتی یادم می آید تمام بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند با صورت خوشی نبوده  و این اتفاق را بارها دیده بودم.

فکر می کنی با توجه به حضور شش ساله ات در پرسپولیس رفتار خوبی با تو شد ؛چه از سوی هوادارن چه از طرف باشگاه؟

بالاخره دیگر ما زحمت خودمان را کشیدیم ؛چه کم چه زیاد  و فکر می کنم این برخوردها برای خود من زیاد جای تعجب نداشت.قبلاهم با خیلی ها این کارها  را کرده بودند  و من چون این برخوردها را زیاد دیده بودم خودم را برای این اتفاق آماده کرده بودم.

بعد از جدایی ات رفتار هواداران پرسپولیس با تو چطور بود؟

امسال در هر شهرستانی که ما رفتیم مردم به من لطف داشتند.

عجیب است .تا موقعی که برای پرسپولیس بازی می کردی برخورد خوبی با تو نمی شد اما حالاکه جدا شده ای به تو محبت می کنند؟

دقیقا همین طور است.من 6 سال در پرسپولیس بودم  و به نظر خودم زیاد در این تیم ماندم.نباد بیشتر از دو فصل در پرسپولیس می ماندم و از نظر فوتبالی لطمه دیدم.

یعنی تیم ملی را از دست دادی و ...؟

خب اتفاقاتی افتاد که که نباید می افتاد و همین ها تاثیرش را روی فوتبالم گذاشت.الان که فکرمی کنم می گویم نباید بیشتر از دو یا سه فصل درپرسپولیس بازی می کردم.

این مسائل به باشگاه مربوط می شد یا هواداران؟

نه اصلا مساله باشگاه نیست.یکسری آدم خاص به اصطلاح تماشاچی که می خواستند به پرسپولیس کمک کنندهمیشه به من ضربه زدند.با مرور آن اتفاقات  حالا مطمئنم که اشتباه کردم و کاش دو فصل بیشتر نمی ماندم.

یعنی فکر می کنی اگر زودترمی رفتی اتفاقات بهتری برایت می افتاد؟

اگر جدا می شدم به سود خودم و فوتبالم بود .در پرسپولیس اگر می خواهی موفق باشی باید یکسری خصلت ها را داشته باشی که من نداشتم.

فکر می کنی دلیل نتایج ضعیف فصل گذشته پرسپولیس چه بود؟

خب از روز اول  و دقیقه 20 بازی شعار دادند  و حاشیه درست شد.در این شرایط نمی شد از تیم انتظار بیشتری داشت و تیم بیشترین ضربه را از این حاشیه ها خورد.یکسری به اسم حمایت می آمدند ورزشگاه اما....

اما خیلی ازهواداران و رسانه ها می گفتند بازیکنان متوسط دلیل اصلی نتیجه گرفتن پرسپولیس هستند؟

خب امسال که همه بازیکنان درجه یک آمده اند و خدا را شکر تیم خوبی بسته اند اما چرا همان اتفاق افتاده  و چرا نتیجه نگرفته اند؟

این نظر شخصی من نیست اما این بحث فصل گذشته خیلی مطرح می شد؟

بله می دانم اما اگر ما بازیکن درجه 2 بودیم چطور 2 سال پیاپی قهرمان جام حذفی شدیم؟چطور2 سال در آسیا بازی کردیم؟این حرف ها درست نیست.پرسپولیس  هر سال هر بازیکنی در لیگ که تاپ بوده را جذب کرده و آورده و غیر از این نبوده اما یکسری افراد با مطرح کردن این مسائل می خواستند کاسه کوزه ها را سر بازیکنان  تیم بشکنند.

استیلی و دنیزلی چقدر در این نتایج مقصر بودند؟

هر دو نفر تلاششان را کرند.

اما خیلی ها فکر می کردند با آمدن دنیزلی اوضاع پرسپولیس بهتر می شود؟

این را باید از آنهایی که او را آوردند بپرسید.حتما به نظر آنها بازیکنان مشکل داشتند.اما امسال هر بازیکنی که خودشان می خواستند را گرفتند  و امیدوارم اگر پرسپولیس امسال نتیجه نگرفت همه کاسه کوزه ها سر بازیکنان خراب نشود.

معمولا بازیکنانی که از پرسپولیس جدا می شوند انگیزه زیادی برای خودنمایی مقابل این تیم دارند واتفاقا موفق هم می شوند.چقدر امیدواری که در بازی فردا گل بزنی؟

اصلا برای من اینکه گل بزنم یا نزنم مهم نیست .فقط دنبال این هستم تا تیمم ببرد نه به این خاطر که مقابل تیم سابقم بازی می کنم و کری دارم بلکه به این خاطر که ملوان  از نظر امتیاز و مکان جدولش شرایط بهتری پیدا کند.ما در دو بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل می خواهیم شش امتاز بگیریم تا در بالای جدول بمانیم.البته فاصله ها نزدیک است و کار سختی هم داریم اما اگر روز خوب ملوان باشد می خواهیم مردم انزلی را شاد کنیم.

تو چه مدتی برای ابومسلم بازی کردی؟

 من 6 سال درپرسپولیس بودم و قبل از آن هم 6 سال در ابومسلم بودم.

حالا خودت را پرسپولیسی می دانی یا ابومسلمی؟

خب من اصالتا مشهدی هستم و هنوز که هنوز است ابوسلم را دوست دارم.

بالاخره پرسپولیسی یا ابومسلمی؟

(می خندد و جواب نمی دهد)

درصحبت هایت به کری با پرسپولیس اشاره کردی.حالا واقعا در این بازی با پرسپولیسی ها  کری داری؟

نه به قرآن.من هیچ کری ای با بازیکنان  و مسوولان پرسپولیس ندارم چون بازیکن ملوان هستم و نهایت تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می دهم.

واقعا؟یعنی باورکنیم که در این بازی برای نشان دادن خودت بیشتر تلاش نمی کنی؟

آنهایی که من را می شناسند، می دانند در همه بازی ها یک جور هستم  وخصوصیات فوتبالی ام طوری است که برایم فرقی نمی کند مقابل چه تیمی بازی می کنم.

تو تا حالا در ملوان گل نزده ای.می توان انتظار داشت اولین گلت را به تیم سابقت بزنی؟

ان شاءالله،شاید.ولی خب یک مقدار کنار بازی می کنم و گل زدن سخت می شود اما تمام تلاشم را می کنم.

پرسپولیس مدت هاست که در انزلی نبرده.فکر می کنی این رکورد پا بر جا می ماند؟

حتما این رکورد پا برجا می ماند.شک نکنید که تیم ما به  لحاظ فوتبالی خیلی بهتر از پرسپولیس است.

فکر می کنی بازی خوب بشود؟

قطعا بازی قشنگی می شود.البته پرسپولیس مهره های خوبی دارد وچند هفته است که خوب نتیجه گرفته اما ماهم خیلی خوب فوتبال بازی می کنیم و اگر شرایط جوی هوا خوب باشد بازی خوبی خواهد شد.

شاید برای پژمان کمی عادی شده باشد اما تو،مازیارومهرداد ظاهرا انگیزه زیادی برای گلزنی دارید؟

همه نفرات تیم انگیزه دارند.در این چند روز که با همین بچه ها صحبت می کردیم  باهم می گفتیم باید موفق شویم،نه اینکه کری داشته باشیم بلکه به خاطر موفقیت ملوان.ان شاءالله که رکورد ملوان پا بر جا می ماند و مردم انزلی خوشحال می شوند.

حالاهمه پرسپولیسی های سابق مقابل این تیم بازی می کنند؟

همه آماده بازی هستیم.حالا این نظر کادر فنی است که از ما استفاده کند یانه.

راستی قضیه طلبت از پرسپولیس به کجا رسید؟

فعلاکه خبری نیست.امیدوارم اگر سر مسوولان باشگاه پرسپولیس خلوت شد جواب تلفن های ما را بدهند.

پس فعلا نتیجه ای نگرفته ای؟

نه،مدام امروز و فردا می کنند وخیلی وقت است که جواب تلفنم را نمی دهند.حتی با خود آقای رویانیان تماس گرفتم که جوابم را نداد.

حالاچقدر طلبکاری؟

120 میلیون.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
همیشه پرسپولیسهای که از تیم رفتن بعد از قرار گرفتن مقابل پرسپولیس طرفداران پرسپولیس که هیج کل جهان حیرت زده میکنن. اگه همینا 20 درصد تو پرسپولیس کارای داشتن بقول خودتون محبوب هواداران میشدن..
حالا تمام شما دوستان بازی با ملوان رو نگاه کنید ببنید اینا چطور بازی میکنن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها