کد خبر: ۹۵۷۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم استقلال در دیدارهای این تیم مقابل فولاد 3 بار شکست خورده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ امیر قلعه نویی تاکنون در 8 بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی سرمربی استقلال مقابل فولاد بوده است که 2 برد و 4 تساوی و 3 باخت نصیبش شده است.


بردهای او در فصل 82 و 84 در آزادی بوده که تیمش با نتایج 3-1 و 4-1 فولاد را شکست داده است. اما باخت های او با استقلال مقابل فولاد در دو دیدار رفت و برگشت فصل 83 با نتایج 1-2 و 0-1 و در فصل 87 با نتیجه 0-1 بوده که دو باخت او در آزادی رقم خورده است.


قلعه نویی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی 86 نیز سرمربی استقلال بود که دو تیم به تساوی 1-1 رسیدند اما در ضربات پنالتی وحید طالب لو درخشید و با گرفتن 2 پنالتی تیم استقلال را برنده و فینالیست کرد.


در فصل 87-88 که استقلال با قلعه نویی قهرمان لیگ برتر شد، این تیم موفق به شکست فولاد نشد اما فولاد با پیروزی مقابل ذوب آهن در بازی هفته آخر کمک بزرگی به قهرمانی استقلال کرد تا قلعه نویی از مجید جلالی سرمربی وقت فولاد به نیکی یاد کند!


امیر قلعه نویی فصل گذشته با تیم تراکتورسازی یک برد و یک باخت مقابل فولاد داشت، با سپاهان یک برد و 3 تساوی از فولاد گرفت و با استقلال اهواز نیز مقابل فولاد شکست را متحمل شد. در مجموع 15 رویارویی با فولاد در لیگ برتر، 4 برد و 6 مساوی و 5 باخت در کارنامه قلعه نویی ثبت شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها