کد خبر: ۹۵۷۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
مصاحبه جنجالی محمد احمدزاده پس از شکست 4- صفر تیمش مقابل پرسپولیس در فصل 82
احمدزاده

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- محمد احمدزاده سرمربی فعلی تیم ملوان فرد آرامی است و کمتر اتفاق افتاده است که صحبت های او جنجالی و سوژه رسانه ها شود. اما در فصل 82-83 که او سرمربی برق شیراز بود، پس از شکست 4- صفر تیمش مقابل پرسپولیس در مصاحبه پس از بازی حرفهایی زد که حسابی جنجالی شد و با همین صحبت ها شکست 4 گله او مقابل پرسپولیس به فراموشی سپرده شد. او گفت که بازیکنان پرسپولیس در مصاف با برق شیراز غیر طبیعی بوده اند! در آستانه مصاف دوباره او با پرسپولیس، بازخوانی صحبت های جنجالی اش در سال 82 خالی از لطف نیست.

بخشی از گفتگوی او با ایسنا در روز 17 آبان 1382:


" محمد احمدزاده سرمربي تيم فوتبال برق شيراز  در بخش ديگري از گفتگوي خود با ايسنا تصريح كرد: اميدوار هستم همواره فوتبال ايران روند طبيعي رو به رشد خود را حفظ كند ولي در مسابقه روز گذشته، پرسپوليس شرايط هميشگي خود را نداشت و به شكلي غير عادي ظاهر شد. در حقيقت 90 دقيقه دوندگي بي‌امان و در تمام طول بازي دفاع پر تعداد، حمله و پرس از روي بازيكنان اين تيم، عرصه را براي ما به كلي تنگ كرد. اگر اين نوع فوتبال در تمامي مسابقات پيروزي وجود داشت، قطعاً از 9 بازي خود، امتيازات كامل را كسب كرده و اينك در صدر جدول قرار داشت.


وي يادآور شد: قصد وارد ساختن اتهام عليه اين تيم را ندارم ولي چگونه مي‌شود كه به فاصله چند روز پس از بازي مقابل پاس و نحوه‌ي بازي برابر اين تيم، تيم ناگهان به كلي متحول شود و عليرغم برخورداري از ميانگين سني چهار ـ پنچ سال بيشتر از برق شيراز، 90 دقيقه تمام در تمامي نقاط زمين حضور فعال داشته باشند.


احمدزاده خاطر نشان كرد: حتي انگيزه بالا و ميل به برد نيز نمي‌تواند به تنهايي تا اين حد تيمي را متحول كند، تاكنون در فوتبال ايران شاهد چنين بازي نبوده‌ام و عليرغم اينكه اميدوارم انگيزه باعث قرار گرفتن در شرايط بالاتر از ايده‌آل تيم پيروزي شده باشد، هنوز هم فكر مي‌كنم نوع بازي اين تيم غير طبيعي بود"

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها