کد خبر: ۹۵۷۰
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
به گزارش جهان همسر شهاب الدین واجدی پس از حوادث 25بهمن در یادداشتی نوشت:

بسم الله.

آن شب که شهاب را خونین و بال و پر شکسته دیدم بدترین شب زندگی‏ام را گذراندم. این خیلی برای من سخت بود که همسرم را در چنین وضعیتی ببینم، ولی حالا افتخار من خونی است که همسرم برای دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان‏های امام راحل ، راه سرخ شهدا و دفاع از حریم ولایت هدیه کرده است.

عکس شهاب در اورژانس


 

افتخار من جانبازی شهاب‏ الدین برای صیانت از جمهوری اسلامی است.

عکس شهاب در ماشین بعد از ضرب و شتم توسط منافقین


 

افتخار من این است که شوهرم یک هنرمند بسیجی است، یک عکاس بسیجی که پرونده‏ای در بسیج ندارد، اما تفکرش تفکر یک بسیجی است. همه ما که عاشق این انقلاب و ولایتیم بسیجی هستیم و تا آخر بسیجی می‏مانیم و تا آخرین قطره خونمان پای این انقلاب می‏ایستیم.

شهاب وقتی ماجرای آن غروب کذایی را برایم تعریف کرد، از آن موقع تاکنون مسببین آن را لعن و نفرین می‏کنم، آخر آن افراد منافق حرامزاده بی‏حیا بعد از جنایت‏شان، می‏خواستند شوهرم را لخت کنند و در کوچه‏ بن‏بستی که در آن آتش روشن کرده بودند بسوزانند. یقیناً اینها بویی از انسانیت نبرده‏اند. اینها یزیدیان دورانند که رخت عوض کرده و می‏خواهند حکومت اسلامیمان را از ما بستانند. اما کور خواندند.

عکس شهاب بعد از پاسمان و بخیه در سرش


 

اگر دستگاه قضایی ما اینبار هم در دستگیری سران فتنه و محاکمه آنها کوتاهی کند، به اجداد طاهرین فرزندم قسم می‏خورم که خون‏های به ناحق ریخته شده شهدا و جانبازان فتنه ۸۸ تا ۲۵ بهمن امسال، گریبان خود آنها را خواهد گرفت و در روز جزا به خاطر قطره قطره‏ی خون‏های شهدا باید تقاص پس دهند.

درد من از خانواده‏هایی است که فرزندان خود را برای راهی غیر از راه اسلام تربیت می‏کنند و به میدان می‏فرستند، که این عاقبتی بد برای آنها رقم می‏زند و مسئولیت خون‏های به زمین ریخته شده‏ی فرزندانشان، گریبان خود آنها را هم در این دنیا و هم در آخرت خواهد گرفت.

خوشحالم از اینکه سایه شوهرم را هنوز بر سر خود و فرزندم دارم تا خود او بتواند پسرش را برای این انقلاب مثل خودش تربیت کند تا هردو سرباز ولایت باشند و انشاءالله در رکاب حضرت ولی عصر (عج) سربازی کنند.

عکس شهاب فردای ۲۵بهمن در بیمارستان


 

دوستان و دشمنان بدانند اگر از سرهایمان کوه‏ها بسازند، فرزندهایمان هرگز در کتاب تاریخ خود نخواهند خواند که:”خامنه‏ای را تنها گذاشتند”.

شوهرم، خودم و فرزندم فدای ولایت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
جمله اخری بسیار زیبا بود...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
خون اینها ریشه فتنه را خواهد خشکاند . 25 بهمن باعث شد که ریشه اصلی فتنه را هدف قرار دهند و شعار " مجمع تشخیص مصلحت جا ی منافقان نیست " در تمام کشور مطرح شود و سر فتنه را ایشا.. جدا کنند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
از نوشته زیبا و در عین حال تاسف بر انگیز همسر مهربان آقای واجدی بسیار متاثر شدم خداوند مهربان جناب واجدی و همه دوستداران وطن را حفظ کند.متاسفم از اینهمه وحشیگری!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها