کد خبر: ۹۵۶۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۶ آذر ۱۳۹۱
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ با اشاره به اینکه باید سعی کنیم امسال که فوتبال روزهای سختی را دارد، بهترین برنامه را برای برگزاری مسابقات لیگ و جام حذفی در نظر بگیریم، گفت: باید کی‌روش توجه بیشتری به دیدگاه کارشناسان داشته باشد.

به گزارش 598 به نقل از مهر،علی اکبر ابرقویی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نحوه برگزاری مسابقات جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: اعضای سازمان لیگ تلاش می‌کنند بهترین برنامه را برای برگزاری مسابقات جام حذفی در نظر بگیرند و شرایط را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جام فراهم کنند.

وی افزود: به هر شکل شرایط اردوها و مسابقات تیم ملی روزهای بسیاری را از لیگ گرفته است. اهمیت بازی‌های تیم ملی و حضور در جام جهانی هم بر هیچ کسی پوشیده نیست و اگر تیم ملی موفق شود تمام باشگاه‌ها، مدیران، مربیان و بازیکنان موفق خواهند بود.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ با اشاره به اینکه درست است برخی‌ها به اردوهای بلند مدت تیم ملی انتقاد دارند، اضافه کرد: کادر فنی تیم ملی علاقه‌مند به برگزاری چنین اردوهایی است و ما باید سعی کنیم امسال که فوتبال روزهای سختی را دارد، بهترین برنامه را در نظر بگیریم.

ابرقویی‌نژاد خاطرنشان کرد: کی‌روش باید توجه بیشتری به دیدگاه کارشناسان داخلی داشته و از نظرات آنها برای برگزاری بهتر برنامه‌های تیم ملی استفاده کند. قطعا به زودی نظرات سرمربی تیم ملی هم در این مورد این موضوع گرفته شده تا مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

وی ابراز امیدواری کرد با همفکری مسئولان، سازمان لیگ مربیان تیم ملی و کارشناسان فوتبال برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد تا تیم ملی در راه صعود به جام جهانی موفق باشد و مسابقات لیگ و جام حذفی هم به بهترین شکل برگزار شود.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ که عضو هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان هم هست، با بیان اینکه داود شیران به عنوان سخنگوی هیات مدیره این باشگاه انتخاب شده است، از اظهار نظر در مورد وضعیت این باشگاه اصفهانی و تیم فوتبال آن خودداری کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها