کد خبر: ۹۵۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۳۰ بهمن ۱۳۸۹

امروز در حالی مردم سراسر کشور پس از نماز جمعه به راهپیمایی پرداختند که از در اغلب شهرها مردم به صورت خودجوش شعارهایی را علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی سر می دادند.

به گزارش 598 به نقل از بی باک، علی رغم گذشت بیش از یکسال از فتنه 88 و بر ملا شدن هویت  فتنه گران برای  همگان امّا همچنان آقای هاشمی رفسنجانی از موضع گیری صریح و شفاف در قبال فتنه گران خود داری کرده و این امر موجب خشم شدید ملت با بصیرت ایران اسلامی گریده است به گونه ای که در روزهای اخیر در اغلب تجمعات و راهپیمایی ها مردم تندترین شعارها را علیه وی طرح کردند.

به گزارش خبرنگار ما ، مردم شریف قم که نزدیک به سه روز را در مسجد اعظم این شهر و در جوار ملکوتی حرم حضرت معصومه(س) به تحصن پرداخته بودند و همواره در تجمعات خود شعارهای تندی را علیه آقای هاشمی رفسنجانی سر داده بودند، امروز نیز در راهپیمایی نماز جمعه این شهر اوج خشم و انزجار خود را در قالب شعارها و دست نوشته هایشان نسبت به سران فتنه و برخی خواص جای مانده از قافله بصیرت به نمایش گذاشتند.

نمازگزاران قمی وقتی مشاهده کردند که از تریبون رسمی صرفا شعار علیه موسوی و کروبی و خاتمی  سر داده می شود خود دست به کار شدند و همگی یکصدا علیه هاشمی رفسنجانی شعار دادند این شعارها حتی در حین قرائت بیانیه پایانی بارها توسط مردم سر داده شد.

پس از پایان بیانیه، راهپیمایی کنندگان به صورت خودجوش شروع به شعار دادن علیه هاشمی رفسنجانی کردند و به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت کردند.

بعد از ورود مردم به حرم حضرت معصومه(س) و طرح شعارهای تند علیه هاشمی رفسنجانی ، بسیاری از زائران نیز به جمع آنها پیوستند و علیه وی شعار دادند.

گفتنی است در تهران نیز نمازگزاران پس از نماز جمعه با راهپيمايي به سمت ميدان انقلاب و حضور در تجمع اعتراض‌آميزي كه در اين ميدان برگزار شد، با طرح شعارهايي و صدور قطعنامه‌اي اشدّ مجازات براي سران فتنه را خواستار شدند.

راهپيمايان با طرح شعارهاي زير به سمت ميدان انقلاب حركت كردند:

«مرگ بر موسوي و كروبي»، «هاشمي هاشمي بصيرت بصيرت»، «راي ما يك كلام، محاكمه والسلام»، «آشوبگر آشوبگر اعدام بايد گردد» و «عامل آمريكايي اعدام بايد گردد»، «كروبي و بي‌.بي‌.سي پيوندتان مبارك»، «موسوي و بي‌.بي‌.سي پيوندتان مبارك»، «مجلس انقلابي تشكر تشكر»، «مي‌كشم مي‌كشم آنكه برادرم كشت»، «حافظ كل قرآن شهادتت مبارك» «دستان فتنه رو شد، دشمن بي‌آبرو شد»، «كروبي بي‌.بي‌.سي عامل انگليسي»، «موسوي بي‌.بي‌.سي عامل انگليسي»،«موسوي بي‌سواد عامل دست موساد»،«كروبي بي‌سواد عامل دست موساد»، «لعن علي عدوك ياحسين، كروبي و خاتمي و ميرحسين»، «حزب‌الله مي‌ميرد فتنه نمي‌پذيرد»، «خوني كه در رگ ماست هديه به رهبر ماست»، «مرگ بر منافق»

راهپيمايان هم‌چنين پلاكاردهايي با مضامين زير در دست داشتند:

«توطئه و اغتشاش نوكري آمريكا است»، «اي رهبر بت‌شكن بت نفاق را بشكن»، «ما بي‌قرار رفع فتنه هستيم»، هاشمي غيرتت كو،‌ فائزه عفتت كو"، "يا صاحب الزمان هرگز نائبت را تنها نخواهيم گذاشت"، "صبر ملت تمام است اين آخرين پيام است، موسوي و كروبي اعدام بايد گردند"، "تا پاي جان حامي انقلابيم، رهسپاريم با ولايت تا شهادت".

هم‌چنين پلاكاردهايي كه بر روي آن جملاتي عليه رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، نوشته شده بود، به چشم مي‌خورد.

تجمع كنندگان عكس‌هايي از مقام معظم رهبري و بيانات ايشان در خصوص لزوم بصيرت داشتن مردم و نخبگان و عكس‌هاي از شهيد بسيجي صانع ژاله در دست داشتند و در حالي كه شعار مي‌دادند «موسوي و كروبي اعدام بايد گردند»، در اطراف ميدان انقلاب جمع شدند.

تعدادي از نمايندگان مجلس، حجت‌الاسلام و المسلمين ميرتاج‌الديني معاون پارلماني رييس‌جمهور و علي‌اصغر آب‌خضر قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ... در اين مراسم حضور داشتند.

«الله اكبر لا اله الا الله»، «حزب‌الله بيدار است از فتنه‌گر بيزار است»، «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسرائيل». از ديگر شعارهاي راهپيمايان بود.

اين تجمع با سخنراني حجت‌الاسلام و المسلمين ذوالنور جانشين نماينده ولي فيه در سپاه پس از قرائت قرآن آغاز شد.

عده‌اي از تظاهركنندگان كفن‌هايي پوشيده بودند كه روي آن نوشته شده بود «رهسپار با ولايت براي دفن فتنه آماده‌ايم تا شهادت».

در بين سخنراني ذوالنور جمعيت بارها شعارهايي را عليه هاشمي رفسنجاني مطرح كردند‌.

جمعيتي كه در اطراف ميدان انقلاب تجمع كردند پلاكاردهايي در دست داشتند كه روي آن‌ها از جمله نوشته شده بود:

«آقازاده انگليسي بابات افتاده به پيسي»، «قسم به خون شهدا موسوي تو را مي‌كشيم»، «مرگ بر ديكتاتور مخملي».

تجمع كنندگان هم‌چنين هنگامي كه سخنران نام موسوي‌ خوئيني‌ها را بر زبان آورد، به طرح شعارهايي عليه موسوي خوئيني‌ها پرداختند.

هم‌چنين شعار دادند: «فتنه‌گر فتنه‌گر ننگ به نيرنگ تو، خون جوانان ما مي‌چكد از چنگ تو»، «فتنه‌گر فتنه‌گر اين آخرين كلام است، صبر ملت تمام است»، «اي رهبر عزيزم با فتنه مي‌ستيزم»، «منافق فتنه‌گر اعدام بايد گردد»، «آشوبگر بي‌عزت خجالت خجالت»، «ما همه سرباز تويم خامنه‌اي گوش به فرمان تويم خامنه‌اي»، «حزب‌الله مي‌ميرد ذلت نمي‌پذيرد»، «ما ذوالفقار حيدريم فدائيان رهبريم»، «مرگ بر ضد ولايت فقيه».

 اين تجمع و راهپيمايي پس از قرائت قطعنامه‌اي پايان يافت.

مجري اين برنامه از جمعيت خواست در حالي كه پراكنده مي‌شوند به شعارهاي خود ادامه دهند.
بنابر اخبار رسیده در تجمعات و راهپیمایی های انجام شده در سراسر کشور نیز مردم از سکوت بیش از حد هاشمی رفسنجانی و مدارای وی با فتنه گران بسیار انتقاد کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
مرگ بر موسوی مرگ بر ضد ولایت فقیه به امید اعدام موسوی کروبی وخاتمی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها