کد خبر: ۹۵۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۳۰ بهمن ۱۳۸۹

رئیس مجلس خبرگان به دلیل مواضعش در قبال جریان فتنه در روزهای اخیر شاهد اعتراضات تند مردم علیه خود بوده است.

روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود در دفاع از آقای هاشمی عنوان کرده است که وی "کمترین دخالتی در حوادث 25 بهمن نداشت و با موضع گیری روشن همه را به پیروی از قانون برای حفظ وحدت و نظام جمهوری اسلامی دعوت کرد."
 
روزنامه آقای مهاجری در ادامه معترضان به آقای هاشمی را یک "جریان خاص" و "عناصر معلوم الحال" نامیده و ادعا کرده که این جریان "حملات تبلیغاتی" علیه وی را سازمان داده است.
این روزنامه همچنین مدعی شده که هدف معترضان جلوگیری از انتخاب مجدد آقای هاشمی رفسنجانی به ریاست مجلس خبرگان رهبری است.
 
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی، مسیح مهاجری، از سیاسیون نزدیک و مورد اعتماد آقای هاشمی است.
 
منظور روزنامه جمهوری اسلامی از "حملات تبلیغاتی یک جریان خاص" به آقای هاشمی، شعارهای مردم در تجمعات روزهای اخیر علیه جریان فتنه است. به عنوان نمونه جمعیت میلیونی نمازگزاران تهرانی روز گذشته در میدان انقلاب علاوه بر محکوم کردن سران داخلی فتنه و اقدامات این جریان، شعارهای را علیه آقای هاشمی سر دادند و به موضع گیری او درباره فتنه گران شدیدا اعتراض کردند.
از جمله موارد مورد اشاره مردم سخنان اخیرا آقای هاشمی رفسنجانی درباره جریان فتنه است. او اخیرا در اظهاراتی برخلاف مردم و بسیاری از سیاسیون، حتی حاضر به محکوم کردن «آشوب اسرائیلی» 25 بهمن هم نشد و با گفتن اینکه اکنون زمان "دعوا و طرد" نیست مخالفتش با برخورد با سران فتنه را نشان داد.
رئیس مجلس خبرگان چند روز پیش تر هم در مصاحبه ای طولانی با روزنامه جمهوری اسلامی در سخنانی عجیب از فعالان جریان فتنه دعوت کرد که بدون هیچ شرطی به عرصه سیاسی کشور برگردند. او حتی گفت که وقتی فتنه‌گران به عرصه سیاسی کشور برگشتند نباید گذشته آنان و اقداماتی که علیه نظام و همسو با دشمن انجام داده‌اند به روی آن‌ها آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها