کد خبر: ۹۵۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۳۰ بهمن ۱۳۸۹



انقلابی بودن یک مسئول تنها به این نیست که انقلاب را قبول داشته باشد و مقام معظم رهبری را ولی فقیه بشمارد و مثلا بگوید که اطاعتش را واجب می داند و همین…
انقلابی بودن بدون داشتن احساسات انقلابی نمی شود. یک مسئول انقلابی باید سراسر وجودش آکنده از خشم بر آمریکا و اسرائیل باشد و هر از گاهی سخنان ضد اسرائیلی و آمریکایی از دلش تراوش کند و نتواند مدتی بدون آزار دادن آمریکا و اسرائیل زندگی کند. و او از میان مواضع مختلف و سخنان گوناگون، چیزی را انتخاب می کند که بیشتر آمریکا و اسرائیل را به خشم آورد و آنها را از فریب دادن مسؤولان ناامیدتر گرداند؛ مثل سید حسن نصر الله که سرش برای ترساندن و لرزاندن اسرائیل و گرفتن حالشان درد می کند.
سراسر وجود یک مسئول انقلابی را باید عشق به رهبر پر کرده باشد، و گرمای این احساس او را به دفاع عملی و زبانی از ولایت وادار سازد. او دیگر از سر احساس وظیفه و از ترس رسوایی، کلمات سردی در حمایت از آقا کنار هم نخواهد چید، بلکه همه خواهند فهمید که این مسئول واقعا سرباز رهبر است و با تمام وجود به نائب امام زمان عشق می ورزد.
و آنگاه اگر گروهی، حلقه ی نفاق راه بیاندازند و با هماهنگی صهیونیست ها بخواهند پرچم ولایت را در این سرزمین سرنگون سازند، او تاب نخواهد آورد و ساکت نخواهد نشست و توان فرو بردن خشم خود را نخواهد داشت.
مسئولانی که این همه وقت به تماشای رجزخوانی منافقان و محاربان نشستند و مثل ماست نگاه کردند و حرفی نزدند، به نظر می رسد که احساسات انقلابی شان را حراج کرده اند و دیگر چیزی در چنته¬ی دلشان باقی نمانده است. اگر مانده بود معلوم می شد و سخنی از سر خشم، علیه منافقان و خوارج امروز بر زبانشان جاری می گشت؛ نه این که مردم و رسانه ها به التماسشان بیفتند که بلکه چیزی در دفاع از انقلاب و ولایت بگویند و موضعی علیه منافقین فتنه گر بگیرند.
البته اگر مسئولی بعد از بیست ماه توطئه گری از سوی منافقین و همدستی با اسرائیل و آمریکا، تازه احساسات انقلابی اش گل کند و از خواب ناز بیدار شود و یکی دو کلام علیه فتنه گران حرفی بزند، کافی نیست و چنین آدمی به درد انقلاب نمی خورد. انقلاب مسئول و خواص دقیقه نودی نمی خواهد.
اما بنازم به برخی ها که بعد از این همه جنایت که فتنه گران منافق مرتکب شده اند، هنوز خشمشان برانگیخته نشده است و همچنان صلاح می بینند که مواضعشان گردی بر گوشه ی عبای منافقان و دشمنان اسلام ننشاند، و اگر هم در رودربایستی قرار بگیرند و در دام میکروفون یک خبرنگار بیفتند، می گویند: با هم دعوا نکنیم… وحدت داشته باشیم… به قانون عمل کنیم…‼ انگار نه انگار که جنگ احزابی علیه جمهوری اسلامی و ولایت فقیه راه افتاده است و چنین مواضعی فقط دشمنان انقلاب را خرسند می سازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها