کد خبر: ۹۵۵۴۸
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۰۶ آذر ۱۳۹۱
تا پايان سال جاري
رئيس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودروي تهران از عدم عرضه مستقيم و به موقع و گران فروشي خودرو توسط برخي واردكنندگان اين محصولات خبر داد.
حسين اردوخاني در گفت وگو با ايسنا اظهار كرد: برخي از واردكنندگان، خودرو را با ارز مرجع وارد و حتي گمرك ها آن را هم با ارز مرجع پرداخت كرده اند اما اين محصولات را يا در انبارها نگه داشته و يا به نرخ ارز آزاد عرضه كرده و مي كنند.
وي ادامه داد: با اينكه سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان و سازمان تعزيرات حكومتي تلاش زيادي براي برخورد با تخلفات واردكنندگان داشته اند، با اين حال اين شركت ها همچنان به اقدامات خود ادامه مي دهند.
رئيس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودروي تهران افزود: در حال حاضر گمرك هاي كشور و انبارهاي واردكنندگان مملو از خودروهاي وارداتي است با اين حال شركت هاي واردكننده براي دامن زدن به التهاب بازار و جلوگيري از كاهش قيمت ها، از عرضه اين خودروها خودداري مي كنند.
اردوخاني تصريح كرد: با اين وجود پيش بيني مي شود تا پايان امسال قيمت خودروهاي وارداتي بين 25 تا 30درصد كاهش يابد. در صورت تشديد نظارت ها و آغاز عرضه به صورت مستقيم اين اتفاق خواهد افتاد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها