کد خبر: ۹۵۵۰۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۰۵ آذر ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: اگر زمان به عقب بر می‌گشت و عاشورای سال 61 هجری قمری تکرار می‌شد، فتنه‌گران و سران آنها قطعا در زمره سپاهیانی قرار می‌گرفتند که امام مظلوم را به شهادت رساندند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران درمجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با مرور حوادث و وقایع تلخ حرمت‌شکنی فتنه‌گران در عاشورای سال 88، اظهار داشت: این افراد کسانی بودند که شعار ولایت و امام را سر می‌دادند و مدعی بودند که خط امامی هستند اما تمام این کوس و دهل‌ها برای سوء استفاده بود.

وی با تاکید بر اینکه عمل و نیت فتنه‌گران با شعارشان متضاد بود، خاطرنشان کرد: اگر زمان به عقب بر می‌گشت و عاشورا تکرار و در سال 61 هجری قمری حضور می‌یافتیم، فتنه‌گران و سران آنها قطعا در زمره سپاهیانی قرار می‌گرفتند که امام مظلوم را به شهادت رساندند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: عمر سعد هم ادعای نماز و مسلمانی داشت اما او، ابن‌زیاد، شمر و یزید برای دنیا طلبی خود، سر اباعبدالله الحسین(ع) را بریدند و وجه تشابه آنان با فتنه‌گران سبز نیز در این است که این‌ها نیز برای دنیا‌طلبی خود می‌خواستند ولی‌امر مسلمین را از میان بردارند.

کوثری ادامه داد: مردم با چشمان خود دیدند فتنه‌گران در روز عاشورا پرچم‌هایی که با نام حسین(ع) و یا زهرا(س) مزین شده بود را چه بی رحمانه در آتش سوزاندند و این توهینی آشکار بود به ملتی که روز عاشورا در سراسر ایران اسلامی یکپارچه به عزاداری برای اباعبدالله‌الحسین می‌پردازند.

وی در پایان اظهار داشت: آمریکا و صهیونیسم از فتنه‌گران حمایت می کردند اما این مردم و بسیجیان دلاور بودند که جانانه دسته‌جات سینه‌زنی را رها کردند و با حضور خود سبب مختل شدن برنامه آنان شدند و نگذاشتند صحنه کربلا باز تکرار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها