کد خبر: ۹۵۴۸۱
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۰۵ آذر ۱۳۹۱

به گزارش پایگاه 598، دکتر مهدی کوچک زاده در گفت و گو با شبکه ایران، با بیان این مطلب که تبعیت نمایندگان امضا کننده طرح سوال، از فرمان ولایت، اتفاق شیرینی است، گفت: تبعیت نمایندگان از فرمان رهبر انقلاب در خصوص منتفی شدن طرح سوال، خار چشمان کسانی است که فقط ادعای وحدت ملی را دارند و چاره کار را تشکیل دولت به اصطلاح وحدت ملی عنوان می کنند.

وی افزود: وحدت و همدلی واقعی همین تبعیت نمایندگان از رهبر انقلاب و همکاری قوا با یکدیگر در مسیر خدمت رسانی به ملت است که چشم آمریکا و انگلیس را کور می کند و خار چشم طرفداران طرح دولت وحدت ملی بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان تاکید کرد: برخی از نمایندگان مجلس زودتر و جمعی دیگر با یک فاصله زمانی نظر رهبر معظم انقلاب را دریافتند اما مهم این است که همه نمایندگان مترصد شنیدن فرمان رهبری بودند و بلافاصله تبعیت کرده و لبیک گفتند.

وی در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس اظهار داشت: این طرح کاستی های زیادی دارد و با سیری که در مجلس طی کرده و ایرادات قانون اساسی که در آن وجود دارد، به شان و منزلت مجلس صدمه می زند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: امیدوارم این طرح اصلا به صحن علنی نیاید چراکه تصویب چنین طرحی در یکی از کمیسیون های مجلس، زیبنده مجلس شورای اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه از تذکر خود به دلیل در خواست محمد رضا باهنر صرف نظر کرده است، اضافه کرد: مشخص است که این طرح با عجله به صحن علنی آورده شده و بنده در تذکری که ان شاالله در صحن علنی خواهم داد، نشان می دهم که این طرح سیاسی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها