کد خبر: ۹۵۴۴۱
زمان انتشار: ۱۷:۵۰     ۰۴ آذر ۱۳۹۱
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در یادواره شهدای روستای شترک گفت: پیام عاشورا به ما آگاهی می‌دهد که ما نمی‌توانیم با اسرائیل و آمریکا مذاکره کنیم و با آنان کنار بیاییم.

به گزارش 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در یادواره شهدای روستای شترک که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، بخشدار محمدیه و اهالی شهیدپرور شترک برگزار شد، اظهار کرد: در این مکان مقدس جمع شده‌ایم تا علاوه بر ذکر و گرامیداشت واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع)، یاد شهیدان دوران دفاع مقدس را نیز گرامی داریم.

وی عنوان کرد: گذشتن امام حسین (ع) از دنیا و جان خود و عزیزان؛ سبب شد نام و مکتب امام حسین (ع) زنده باقی بماند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرام و معرفت امام حسین (ع) عدم سازش با ظالمان است، اذعان کرد: هر کس در دنیا به دیگران ظلم ورزید، باید مقابلش ایستاد.

حسینی با بیان اینکه امام حسین (ع) همواره بر مقابله با ظالم و حمایت مظلوم تأکید کرده، ابراز کرد: هر کس که حاکمیت جامعه اسلامی را بر عهده می‌گیرد، باید پاک، وارسته، متدین و باتقوا باشد.

وی با توصیف اینکه یزید یکی از سگ‌بازان معروف بوده است، خاطرنشان کرد: یزید ملعون همواره سگ خویش را در کنار تخت خلیفگی خود قرار می‌داد که در نهایت با مرگ سگش، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

* ایران اهل مذاکره و سازش با آمریکا و اسرائیل نیست

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: پیام عاشورا و بینش امام حسین (ع) به ما آگاهی می‌دهد که ما نمی‌توانیم با اسرائیل و آمریکا مذاکره کنیم و با آنان کنار بیاییم.

حسینی ادامه داد: اسرائیل زمین فلسطینی‌ها را غصب کرده و با بیرون راندن مردم فلسطین، برای خودش کشوری جعلی ساخته است.

وی با اشاره به این موضوع که آمریکا خواستار این است که ایران انرژی هسته‌ای نداشته باشد، عنوان کرد: ایران تنها خواستار دستیابی به انرژی هسته‌ای پاک و صلح‌آمیز است و آن را تنها برای مصرف انرژی و جایگزین سوخت‌های فسیلی همچون نفت و بنزین می‌خواهد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه حسین (ع) به ما آموخته که هرگز زیر بار ظلم و ذلت نرویم، اظهار کرد: ملت ایران مرام امام حسین (ع) و شهیدان را به واسطه راه و مسیر درستی که پیموده‌اند، حفظ خواهد کرد و یادشان را زنده نگاه می‌دارد.

حسینی ابراز کرد: آمریکا و اسرائیل فهمیده‌اند که نمی‌توانند با ایران جنگ مسلحانه داشته باشند؛ از همین رو به تحریم‌های اقتصادی روی آورده‌اند.

* ملت ایران مقابل فشارهای اقتصادی کوتاه نخواهد آمد

وی افزود: تصور دشمن از تحریم‌های اقتصادی این است که شاید با این فشارها بتواند صبر مردم را کاسته و موجب شود مردم مقابل نظام و دولت خویش بایستند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعزیرات حکومتی باید با تمام توان و قدرت خویش با محتکران کالاها برخورد کند تا مشکلات و گرانی‌ها کاهش یابد.

حسینی با تأکید بر اینکه ملت ایران با این فشارهای اقتصادی از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد خاطرنشان کرد: هرکجا ایران توسط آمریکا تحریم شد، ایران پس از مدت کوتاهی از این تحریم به نحو احسن بهره جسته و موفق به مقابله با آن از راه‌های گوناگون می‌شود.

وی در پایان ابراز کرد: کشوری که در آن از پول نفت استفاده نشود، اقتصادی شکوفا خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها