کد خبر: ۹۵۳۵۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۳ آذر ۱۳۹۱

سردار یونس امیری امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوال وی مبنی بر تحلیل تهدیدات همیشگی رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی و حملات اخیر این رژیم به نواره غزه، اظهار کرد: اسرائیل همیشه ایران اسلامی بزرگ و مقتدر را تهدید به حمله نظامی کرده است اما شما ببنیید این رژیم در مقابل اصابت چند عدد موشک‌ کوچک مینی‌کاتیوشا با کالیبر 107 میلیمتر شیرازه و تمرکز خود را از دست داده است آن وقت چگونه مقابل ایران اسلامی که به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مجهز شده است، حرفی برای گفتن خواهد داشت.

وی افزود: رزمندگان ایران اسلامی در ابتدای جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی مقابل ارتش مجهز رژیم بعثی که پشتیبانی تمام دنیا را داشت، ایستادند و نشان دادند که هیچ سلاحی بالاتر از ایمان و الگوی فرهنگ عاشورا وجود ندارد.

امیری در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس در زمینه جنگ‌های سایبری و الکترونیکی احتمالی اسرائیل علیه ایران اسلامی گفت: به فرموده امام راحل دشمنان ما از جمله اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و ایران اسلامی آنقدر مقتدر و پیشرفته شده است که در تمامی حوزه‌ها پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان خواهد داد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: یک بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی آمادگی خود را برای هنگ و از کار انداختن ده‌ها و صدها برنامه مهم و اصلی جنگی اسرائیل در حوزه سایبری اعلام کرد که این تنها نمونه‌ای از اقتدار و دانش فرزندان ایران اسلامی است.

امیری تأکید کرد: اسرائیلی‌ها از جمله وزیر جنگ این رژیم جعلی بر اثر اصابت موشک‌های کوچک مینی‌کاتیوشا با قطر 107 میلیمتر فرار را بر قرار ترجیح داده‌اند و به پناهگاه‌ها رفته‌اند، آن وقت در مقابل موشک‌های فجر 5 جمهوری اسلامی ایران با قطر 52 اینج چه کاری خواهند کرد و به طور قطع نمی‌توانند مقابله کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها