کد خبر: ۹۵۱۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
اینکه تیم ملی بخواهد بازیکن جدیدی به فوتبال معرفی کند خنده‌دار است. این کار وظیفه باشگاه‌ها است. بنابراین باشگاه‌های ما مشکل دارند.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت:ما با استقلالی بازی داریم که نسبت به ابتدا نتایج بهتری گرفته است و مطموئنا بهتر از ماست اما به هیچ تیم بهتری از ابتدا امتیاز نمی دهند.ما تلاش می کنیم فردا برتری خود را به استقلال تحمیل کنیم.

وی درباره شناخت خود از استقلال عنوان کرد:استقلال و پرسپولیس به آنالیز و شناخت نیاز ندارند چون بازی های آنها پخش زنده است و همه می بینند.هر تیمی می داند با چه تیم هایی بازی دارد.نقاط ضعف و قوت استقلال را شناسایی کردیم و امیدوارم بتوانیم آنها را در ذهم هم پیاده کنیم.

سرمربی پیکان درباره این مساله که آیا حاضر است دستیار کی روش شود گفت:تیم ملی به آرامش و تمرکز بیشتری نیاز دارد و این بحث های جابجایی تمرکز آنها را به هم می ریزد.صادقانه بگویم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.حالا هر کسی که می خواهد سرمربی تیم باشد.اگر روزی به من پیشنهاد شود که در کنار سرمربی تیم ملی کار کنم، با همه وجودم این کار را خواهم کرد.

 

به نقل از اوج نیوز, در ادامه خبرنگاری از ویسی پرسید با توجه به نتایج تیم ملی آیا هنوز هم معتقد است که کی‌روش مربی بزرگی است وی در پاسخ گفت: کی‌روش مربی بزرگی است و بزرگ خواهد ماند. او در تیم‌های بزرگی کار کرده و کارنامه‌اش مشخص است. هم‌اکنون تیم بزرگی مثل استرالیا هم فقط 5 امتیاز دارد. همه انتظار دارند که تیم ملی مستقیما به جام جهانی برود اما تاکنون این انتظار برآورده نشده است، ولی کی‌روش همانی است که باید باشد. اگر کی‌روش را بیرون کنیم مطمئنا خیلی از تیم‌های دنیا به دنبالش خواهند رفت. پس او کماکان مربی بزرگی است. من امیدوارم که تیم ملی در سه بازی آینده خود بتواند به نتیجه لازم دست پیدا کند.

 

خبرنگار دیگری در ادامه از ویسی پرسید آیا بهتر نبود به جای یک مربی گران‌قیمت و اسم و رسم دار به مربیان جوان‌مان بیشتر بها می‌دادیم؟ وی در پاسخ گفت: اگر من را مربی تیم ملی می‌کردم پس از اولین باخت می‌گفتند که مربی تیم ملی جوان است و نباید قبل از کسب تجربه هدایت تیم را بر عهده می‌گرفت و اگر هم یک مربی ایرانی باتجربه سکان هدایت تیم ملی را بر عهده داشت، پس از ناکامی می‌گفتند کاش یک مربی خارجی نامدار می‌آوردیم. بنابراین کار درستی نیست که مربی بزرگ تیم ملی را با یک باخت خراب کنیم. اگر هدف ما این باشد که ساختاری کار کنیم عالی است اما اگر مدیران ما نتیجه‌گرا باشند و برای کسب نتیجه هر کاری بکنند، فوتبال ما تا 50 سال دیگر همین وضعیت را دارد. کره و ژاپن به اروپا رسیده‌اند و اندونزی، مالزی، عراق و کویت هم به ما. اما ما همچنان دور خودمان تاب می‌خوریم به همین دلیل است که شاید نتوانیم تا چند سال دیگر لژیونر داشته باشیم و اگر کسی هم برود، زود باز می‌گردد.

 

در ادامه خبرنگار دیگری از ویسی پرسید که چرا سرمربی پرتغالی تیم ملی بازیکن جدیدی به فوتبال ما معرفی نکرده است. ویسی در پاسخ گفت: اینکه تیم ملی بخواهد بازیکن جدیدی به فوتبال معرفی کند خنده‌دار است. این کار وظیفه باشگاه‌ها است. بنابراین باشگاه‌های ما مشکل دارند. اصلا تیم ملی هر مملکتی مربی نمی‌خواهد. بهترین‌های یک کشور با بالاترین بلوغ تاکتیکی و تکنیکی دور هم جمع می‌شوند تا توانایی خود را به نمایش بگذارند. اینکه یک مربی بگوید اگر من مربی تیم ملی بودم چهار بازیکن جدید تحویل فوتبال می‌دادم درست نیست. ضمن اینکه بازیکنانی هستند که در باشگاه‌ها خوب بازی می‌کنند ولی در تیم ملی کارایی لازم را ندارند بنابراین نباید فکر کنید که مربی تیم ملی باید هر کسی که در لیگ خیلی خوب بود به تیم ملی دعوت کند.

 

ویسی در پایان گفت: زمانی که مربی فولاد بودم به من می‌گفتند که نمی‌گذارند قهرمان شویم، اما من گفتم که اگر ما قوی باشیم و همه را شکست دهیم چه کسی می‌تواند جلوی قهرمانی ما را بگیرید ولی دیدید که در آن سال فولاد قهرمان شد. بنابراین اگر بگوییم که کسانی نمی‌خواهند تیم ما برنده شود یا ما به جام جهانی برویم اشتباه است

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها