کد خبر: ۹۵۱۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
فوتبال ملی - سرمربی تیم ملی کشورمان در جام جهانی 1978 آرژانتین اعتقاد دارد که مشکل فوتبال ایران نداشتن یک کمیته فنی درست و حسابی است

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته شکستی تلخ را مقابل ازبک ها در برابر چشم هواداران متحمل شد تا باز هم برای راه یافتن به جام جهانی کارمان به اما و اگر و شانس های «روی کاغذ» کشیده شود. تیم ملی ایران سابقه 3 بار حضور در جام های جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه و 2006 آلمان را در کارنامه خود دارد و حالا همه امیدوارند که 2014 برزیل هم به این فهرست اضافه شود. یکی از این افراد حشمت مهاجرانی است، کسی که موفق شد برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، تیم ملی را جهانی کند و این تیم را در جام جهانی 1978 آرژانتین رهبری کند.
مهاجرانی در مورد شرایط حال حاضر فوتبال ایران و ناکامی های اخیر آن به خبرآنلاین گفت: «فدراسیون فوتبال به عنوان سازمانی که همه مسئولیت های فوتبال کشور را عهده دار است باید یک کمیته فنی را برای نظارت بر کار کارلوس کروش راه اندازی کند و تا زمانی که این اتفاق نیفتد فوتبال ما دچار اشکال است.»
او ادامه داد: «اگر کمیته ای درست و حسابی برای نظارت بر کار مربیان تیم ملی وجود داشت، تا این حد انتقاد ها زیاد نمی شد و تمام مشکلات تیم ملی حل می شد.»
مربی 77 ساله و با سابقه فوتبال کشورمان در پایان گفت: «در حال حاضر امیدها برای صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی 2014 بسیار کمرنگ شده و می توان گفت که دیگر کسی به این تیم امیدی ندارد، اما حتی من هم با این سن و سال همین حالا به شما تضمین می دهم که این تیم را به جام جهانی ببرم! چه برسد به کروش که یک مربی با سابقه جهانی است. به شرطی که مشخص شود دقیقا چه چیزی را از او می خواهیم.»
حشمت مهاجرانی به زودی میهمان خبرآنلاین در کافه خبر خواهد بود و در صورتی که از این پیشکسوت فوتبال کشورمان سوالی دارید، می توانید آن را در قسمت نظرات ثبت کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها