کد خبر: ۹۵۱۲
زمان انتشار: ۱۶:۵۲     ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
بهمن محمودي از دوستان كرد زبان و دوست صميمي شهيد ژاله يكي ديگر از دروغ‌هاي بي‌بي‌سي فارسي و ساير سايت‌هاي فتنه‌گرا را تكذيب كرد

بهمن محمودي از دوستان كرد زبان دانشجوي شهيد "صانع ژاله " و از اعضاي شوراي صنفي خوابگاه دانشگاه هنر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس در واكنش به انتشار اخبار كذب برخي از رسانه‌هاي بيگانه و انتصاب اين شهيد به انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه هنر تهران و انتشار تصاوير وي با حسينعلي منتظري، گفت: دانشگاه هنر تهران به هيچ عنوان انجمن اسلامي ندارد كه شهيد ژاله عضو اين تشكل دانشجويي باشد.

محمودي در حالي كه بسيار متأثر بود و به سختي سخن مي‌گفت، تاكيد كرد: دوباره تاكيد مي‌كنم دانشگاه هنر تهران به هيچ عنوان انجمن اسلامي دانشجويان نداشته و شهيد ژاله به هيچ عنوان در اين دانشگاه عضو هيچ گروه و دسته‌اي نبود.

اين دوست صميمي شهيد ژاله در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: به حدي اخلاق و منش اين شهيد بالا بود كه هر صبح با صداي خنده و شادي وي در خوابگاه از خواب بيدار مي‌شديم.

براساس اين گزارش رسانه‌هاي بيگانه با محموريت بي بي سي فارسي از 26 بهمن تا امروز سعي داشته‌اند با انتشار اخبار كذب شهيد ژاله را به فتنه‌گران منتسب كنند، اما دوستان و اطرافيان شهيد ژاله اين اخبار را تكذيب مي‌كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها