کد خبر: ۹۴۹۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که قلعه نویی و دایی از بهترین های ایران هستند و کار با آنها به نفعش شده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ اوج نوشت: سید جلال حسینی درباره پیروزی تیمش برابر ذوب آهن و شرایط پرسپولیس به پرسش ها پاسخ داد.


* پس از بازی تیم ملی دیگر از شما خبری نداشتیم!


- اینقدر اعصابم به هم ریخته بود که حوصله مصاحبه کردن را نداشتم هر چند که هنوز چیزی را از دست ندادیم.


* تصمیم ندارم به تیم ملی بپردازم، برویم سراغ بردی که برابر ذوب آهن 9 نفره به دست آوردید و انتقادها این بار به شما در این جهت بود که چرا باید در دقیقه 96 گل پیروزی را به ثمر می رساندید.


- تمام آنهایی که با فوتبال آشنایی دارند می دانند مقابل تیم 9 یا 10 نفره بازی کردن به مراتب سخت تر است ضمن اینکه ما در بازی دیروز دوندگی بالایی داشتیم و بازیکنان نهایت تلاش خود را کردند. فکر می کنم بازیکنان واقعا زحمت کشیدند.


* با توجه به همین زحمات و موقعیت هایی که داشتید می گوییم که توقع می رفت زودتر کار را تمام کنید.


- همه بازیکنان ذوب آهن در زمین خود دفاع می کردند و همین باعث شد ما موقعیت های زیادی را  خراب کنیم. این را هم بدانید زمانی که تیمی 10 نفره می شود وقتی در دفاع هستی فکر می کنی گل زنی به آنها و نفوذ آسان است اما هر چه به سمت حریف پیش روی می کنی می بینی تمام فضاها بسته شده و بین بازیکنان گیر افتادی.


* شهاب گردان را چطور دیدی؟


- شهاب در این بازی شانس نداشت و گلی که دریافت کرد توپ دقیقا در جایی از دروازه قرار گرفت که دیگر کاری نمی شد کرد. او در این بازی به ما خیلی کمک کرد. گردان برای همه شناخته شده است و در هر تیمی باشد می توان از دروازه مطمئن بود. امیدوارم او بتواند در بازی های آینده هم به تیم کمک کند.


* پس از بازی ژوزه گفته است همه چیز را می گذاریم تا قهرمان شویم. فکر نمی کنی این بالا بردن توقعات دوباره کار دست پرسپولیس دهد؟


- دقیقا همین طور است. من نمی دانم ایشان دقیقا چه گفته اند اما نباید توقعات را بالا برد زیرا کار خیلی سخت شده است نه تنها برای ما بلکه برای همه سخت است. اگر به جدول نگاه کنید خواهید دید تیم های با چه فاصله ای یکدیگر را دنبال می کنند و به هیچ وجه نمی توان نتیجه هیچ یک از بازی ها را حدس زد.


* شاید وعده کسب سهمیه معقول تر باشد؟


- بله زیرا با قول قهرمانی فقط فشارها دوباره روی تیم بالا می رود و آرامش مان بر هم می ریزد. باشگاه و بازیکنان همگی در حال تلاش هستند تا به موفقیت ها ادامه دهیم اما قول قهرمانی را نمی دهیم. فکر می کنم همین روند رو به رشد خود را ادامه دهیم به نفعمان باشد. همان طور که اکثر تیم ها در آرامش هستند پرسپولیس هم حق دارد این آرامش را حفظ کند و نباید رسانه ها و هر شخص دیگری این آرامش را بر هم بزند.


* بیشتر تمرینات شما پشت درهای بسته انجام می شود و این در طولانی مدت باعث می شود همه فکر کنند مگر در محل تمرین چه اتفاقی می افتد؟ فکر نمی کنید این کنج کاوی ها را به حد اقل برسانید بهتر است؟


- ابتدا بگویم این تصمیم سرپرست تیم آقای شیرینی است و دیگر مسئولان، من نمی توانم پاسخگو باشم اما تا حدودی این موضوع را قبول دارم. این را هم بگویم در محل تمرین هیچ خبری نیست و همه با هم در صلح هستند.


* با کارتی که دریافت کردی بازی مهمی را برابر ملوان از دست دادی، درباره این بازی برایمان صحبت کن.


- ملوان تماشاچیانی دارد که همه جوره تیم را حمایت می کنند و پشت تیمشان هستند. ضمن اینکه از کادر فنی قوی و بازیکنان خوب این تیم هم نمی توان غافل شد بازیکنانی که هر یک در هر تیمی باشند می توانند مؤثر واقع شوند چه برسد به اینکه تمام آنها را در تیم بگنجانید. روز سختی را در پیش داریم.


* در آخرین سفرت به گیلان برای بازی با داماش خاطرات خوبی نداشتی، از تلویزیون بازی را نگاه می کنی؟


- در بازی با داماش که تماشاگران این تیم هر چه دلشان خواست به من گفتند و واقعا روز بدی داشتم اما باز هم به گیلان می روم. دوست دارم همراه تیم و در کنار سایرین باشم. در این روز تیم را تنها نمی گذارم.


* چرا مدافعی که همه از او به عنوان بهترین مدافع ایران یاد می کردند و می گفتند می تواند به راحتی در اروپا بازی کند هیچ وقت فکر لژیونر شدن را در سر نداشت؟


- هر بازیکنی به یک روش برای زندگی خود برنامه ریزی می کند و من هم همیشه دوست داشتم در ایران بازی کنم ضمن اینکه در سایپا افتخار این را داشتم در کنار دایی باشم و پس از آن هم با قلعه نویی کار کردم. این دو از بهترین های ایران هستند و کار با آنها به نفعم شد.


* انتقادی که اکنون خیلی ها دارند این است که ایران دیگر بازیکن شاخصی در اروپا ندارد.


- البته آنها درست می گویند اما تصمیم من این بود که در ایران باشم.


* اگر باز هم به گذشته برگردی همین تصمیم را می گیری؟


- بله این بهترین تصمیم برای من بود ضمن اینکه در ایران راحت تر هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها