کد خبر: ۹۴۹۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
آنچه مشخص است اينكه حضور حقيقي، تركيب و شايد هم سيستم بازي پرسپوليس را دستخوش تغيير مي‌كند و بايد ديد قرعه به نام كدام سرخپوش خواهد افتاد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ ناديده گرفتن اتفاق هاي پيش‌بيني نشده اما هميشگي اين فوتبال، يعني كه رضا حقيقي الان بازيكن پرسپوليس است. همان بازيكني كه در تمام هفته هاي رفته از فصل، پرسپوليس جاي خالي اش را حس مي‌كرد و حالا آسوده خاطر است از داشتن يك هافبك دفاعي تخصصي.


به گزارش گل، حضور حقيقي اما مقدمه‌اي است براي يك تغيير در تركيب پرسپوليس. تيمي كه از چند هفته پيش آرايش 2-5-3 را بر چهره دارد و اتفاقا موفق هم بوده. پس تقريبا بعيد است مرد پرتغالي بخواهد شكل كلي اين آرايش را به هم بزند. مدافعان او همچنان سيد جلال، بنگر و نورمحمدي خواهند بود و در چپ و راست خط هافبك، پولادي و ماهيني مي‌ايستند.


كنار دست پولادي در خط هافبك هم قرار است رضا حقيقي قرار بگيرد؛ يعني درست همان پستي كه تا اينجاي كار بازيكنان بسياري را به خود ديده و فعلا در اختيار ميثم نقي زاده است.


نقي زاده اما چاره اي ندارد جز تحويل پستش به حقيقي تازه وارد چرا كه در صورت ماندن او در تركيب، مهدوي‌كيا بايد نيمكت نشين شود و اين چيزي نيست كه سرمربي بخواهد. يك خط جلوتر از زوج حقيقي - مهدوي‌كيا هم محمد نوري بازي مي‌كند در نقش رابط خطوط مياني و حمله.


اين شايد تنها تصور درست باشد از تركيب خط هافبك پرسپوليس در حضور رضا حقيقي و بعيد است كه اين تركيب موفقيت‌آميز را مانوئل ژوزه عوض كند. مگر اينكه بخواهد در آرايش تيمي پرسپوليس دست ببرد و 2-5-3 را كنار بگذارد. در آن صورت رضا نورمحمدي از تركيب چهار نفره دفاع كنار مي‌رود، مهدوي كيا در نقش بال راست جاي ماهيني را مي‌گيرد و كريمي يا نوري همراه با رضا حقيقي يكي از دو هافبك مياني خواهند بود.


در واقع يكي از اين دو نيمكت نشين خواهند شد چرا كه هيچ يك هافبك‌ دفاعي تخصصي نيستند و قرار هم نيست كه رضا حقيقي با اين اعتمادي كه از مانوئل ژوزه گرفته روي نيمكت بنشيند. آنچه مشخص است اينكه حضور حقيقي، تركيب و شايد هم سيستم بازي پرسپوليس را دست خوش تغيير مي‌كند و بايد ديد قرعه به نام كدام سرخپوش خواهد افتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها