کد خبر: ۹۴۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
يكي از مراجع تقليد قم با ناچيز و انگشت شمار خواندن دست‌هايي كه با چنگ زدن بر فتنه ابراز وجود مي‌كنند، گفت: سران فتنه دستشان از همه جا كوتاه شده است.
به گزارش 598 به نقل از فارس، آيت‌الله حسين نوري همداني پيش از ظهر امروز در ديدار جمعي از پژوهشگران و قاريان قرآن با اشاره به اينكه مردم مصر براي پيروزي انقلابشان بايد از تاريخ درس بگيرند به تشريح وقايع مهم تاريخ پرداخت وگفت: نخستين حركتي كه استعمار در جنگ جهاني دوم براي كمك به خود انجام داد، دادن حق وتو به كشور‌هاي استكباري بود.

اين مرجع تقليد در بخش ديگري از سخنان خود ابراز داشت: جوان‌ها عامل پويايي جوامع در تمام زمينه‌ها و اميد جهان امروز براي تداوم انقلاب، افزايش دستاورد‌ها و انتقال فرهنگ آن به نسل‌هاي آينده جهاني به شمار مي‌روند.

وي همچنين پژوهشگران و قاريان قرآن را به مطالعه كتب امام(ره) و وصيت‌نامه ايشان دعوت كرد و افزود: امام خميني(ره) مرد بزرگي است كه دنيا را متحول كرد و موج انقلاب همچنان ادامه داشته و تا ظهور بر حق منجي آزادگان جهان ادامه خواهد يافت.

اين مرجع تقليد قيام مصر و تونس و تحولا ت ليبي، اردن، يمن و بحرين براي آغاز انقلابي بزرگ در اين كشور‌ها را برگرفته از انقلاب عظيم ملت ايران دانست و خطاب به مردم اين كشورها گفت: حركت بزرگ شما در انقلاب اسلامي محرومان و پابرهنگان جهان را بيدار كرد و نقاب از چهره استكبار و استعمار كنار زد و غرب را به خاك سياه نشاند.

آيت الله نوري همداني ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران در عين سختي كار بزرگي بود و تحريم‌هاي فراوان و دوران هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشت، اما اين سختي‌ها سبب استقلال و پيشرفت ايران اسلامي شدند و انقلاب مصر نيز اين سختي‌ها را خواهد داشت اما بايد انقلابيون مصر از ايران درس بگيرند و تسليم نشوند.

وي با اشاره به هدف دشمنان از تحميل جنگ به ايران گفت: دشمن نه تنها موفق نشد بلكه با دوران دفاع مقدس گامي در راستاي پيشرفت و استقلال اطلاعاتي و نظامي ايران هم برداشته شد.
استاد حوزه علميه افزود: نظام اسلامي جوان بيدار و با بصيرتي است كه امروز به رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي (مد) اداره مي‌شود.

وي يوم‌الله نهم ديماه و 22 بهمن سال گذشته را نمونه‌اي از هوشياري رهبري و بصيرت مردم دانست و گفت: فتنه سال گذشته در نظام جمهوري اسلامي سابقه داشت و اين فتنه در اوايل انقلاب اسلامي با شكست و ناكامي مواجه شد.

آيت الله نوري همداني ادامه داد: پيشرفت مادي و معنوي انقلاب در طي 30سال گذشته گوياي مثبت بودن و اثبات موفقيت آن و مردمي نبودن حركات مضحك فتنه در روز 25 بهمن امسال است كه اين خود به معناي رضايت مردمي از دستاورد‌هاي انقلاب اسلامي است.

وي در پايان با ناچيز و انگشت شمار خواندن دست‌هايي كه با چنگ زدن بر فتنه ابراز وجود مي‌كنند، گفت: سران فتنه دستشان از همه جا كوتاه شده و با اين اعمال ضد انساني و به شهادت رساندن بسيجي‌ها فقط خود را نزد مردم منزوي‌تر و منفور‌تر مي‌كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها