کد خبر: ۹۴۹۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
گفتند اگر پول را ندهید روی نیمکت نمی رویم ! آنها دنبال پول خود هستند ، دیگر دوران من بمیرم وخواهش تمنا تمام شده وهمه چیز پول هست.
ayatolahi
سید محمدهادی آیت اللهی

به گزارش 598به نقل از سایت گل – مجمع عمومی سالانه هیات فوتبال استان آذربایجانشرقی از ساعت 10 صبح امروز در محل تالار خاقانی مجتمع اداره کل ارشاد استان برگزار شد ، آیت اللهی از طرف فدراسیون فوتبال در این جلسه شرکت کرده بود.


منتقدین فدراسیون آمارشان خراب است


 نائب رئیس اول فدراسیون  سخنان خود را با اشاره به وضعیت فوتبال کشور آغاز نمود وگفت فوتبال کشورمان یک دهه طلایی را پشت سر گذاشت واینک در شرایطی قرار دارد که نیاز به یک پوست اندازی دارد وباید را هکارهای لازم د ر این مورد عملی شود ، وی در مورد سه ناکامی ملی در هفته گذشته در جواب  منتقدین گفت : در روزی که یکی از مهمترین روز نامه های ورزشی کشور تیتراولش " نمره بیست به فدراسیون " در رابطه با تیم های پایه بود بفاصله 48 ساعت تبدیل به فدراسیون باید برود شد ! این نشان از برخورد سطحی وعدم آگاهی از مشکلات موجود در فوتبال کشورمان است ، صعود به مرحله دوم جوانان تنها در این دوره اتفاق افتاد ، کسب عناوین فوتسال هم در همین دوره 5 ساله آقای کفاشیان بوده ، مسئولینی که الان منتقدین این فدراسیون هستند صعودی را نداشته اند ،برای همین جوانان 40 اردو برگزار شده ، به ایتالیا هم فرستاده ایم و3 میلیارد تومان هزینه کرده ایم و چیزی کم نگذاشته ایم ، ولی متاسفانه همه چیز را در یک فرد خلاصه می کنیم.


گفتند اگر پول ندهید روی نیمکت نمی نشینیم


کسی  پیگیر مشکلات موجود نیست ، به فاصله 3 ساعت مانده به دیدار با ازبکستان برای مربیان تیم ملی دلار تهیه کردیم ( از چهارراه استانبول ) یک میلیارد وهشتصد وپنجاه میلیون تومان که می توانست قبلا یک سوم این مبلغ باشد، گفتند اگر پول را ندهید روی نیمکت نمی رویم ! آنها دنبال پول خود هستند ، دیگر دوران من بمیرم وخواهش تمنا تمام شده وهمه چیز پول است.


بازیکن بعد بازی دنبال کارت هدیه است


 بازیکن بعد کسب نتیجه در رختکنی دنبال کارت هدیه نقدی خود است ! مشکلات فوتبال ملی مرتبط به یک نفر نیست که همه دنبال کفاشیان می گردند ، مشکلات مربوط به ساختار باشگاهی است ، بازیکن اسمی ورسمی نمی تواند  بیش از 3 کیلومتربدود ، استاندارد ها در سطح فوتبال اول دنیا10 الی 13 کیلومتر است باید حداقل بازیکنان ما 7 الی 9 کیلومتر دوندگی داشته باشند ،


امیدواریم به روند رو به جلو ادامه دهیم


متاسفانه مطبوعات هم هر چه می خواهند می نویسند ! ما به همراه کره ، ژاپن و استرالیا بعنوان برترین های اسیا در رده های مختلف پایه یک سهمیه جهانی هر کدام کسب کرده ایم ، ولی طوری وانمود می کنند که انگار آنها در تمام رده ها سهمیه جهانی کسب کرده اند ما نکرده ایم ، اگر همدلی وتامل نباشد بجایی نخواهیم رسید ، امید وارم در کنار همدیگر باشیم و همدیگر را نزنیم تا انشا... با روند رو به جلو به جایگاه اول در آسیا همانند کره وژاپن برسیم .

 

 

تصمیم, ادامه ی همکاری با کی روش است


در پایان این مراسم نائب رئیس اول فدراسیون به سوالات اختصاصی خبر نگار سایت گل هم پاسخ داد ، وی در مورد جلسه فردای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با ناکامی های اخیر تیم های ملی واینکه در مورد ماندن یا رفتن کی روش هم تصمیم گیری خواهد شد یانه ؟ گفت : در مورد این مربی تصمیم به ادامه همکاری است وبخاطر قرار داد موجود ما نمی توانیم ایشان را بر کنار کنیم ولی در مورد نتایج اخیر صحبت وتبادل نظر خواهد شد.

نمی توانیم کادر فنی را برکنار کنیم


 در مورد اینکه اگر این همکاری به بهای از دست دادن جام جهانی شود چه ؟ آیت اللهی توضیح داد : البته فعلا ما امید واریم وما نمی توانیم در مسائل فنی دخا لت  داشته باشیم ، و نهایتا باید صحبت های را با این مربی داشته باشیم واگر روزی قرار بر عدم همکاری باشد تا قبل از اتمام قرار داد فی مابین باید تمام کمال پولشان را بدهیم که این برای ما سنگین است.

مربیان فقط دنبال منافع خودشانند


آیت اللهی در مورد رفتار مربیان خارجی تیم ملی که بعنوان مربیان حرفه ای در آستانه بازی مهم وسرنوشت ساز با ازبکستان تهیه شدن دلارهایشان را شرط هدایت تیم ملی در روز بازی قرار داده بودند هم اینگونه پاسخ داد : البته از تاریخ دریافتی آنها مدتی گذشته بود وما نتوانسته بودیم بدلیل مشکلات پیش آمده در بازار ارز به موقع مطالباتشان را پرداخت کنیم هر چند معادل ریالی آنرا داشتیم ، در هر حال مربی حرفه ای هستند ! برای انها روز ساعت وغیره مهم نیست ودنبال منافع خود هستند ، مثل مربی شما ( تونی الیویرا ) که به باشگاهتان اولتیماتوم داده بود که باید دنبال حق وحقوق ما باشید .

خود ما از بازار آزاد ارز تهیه کردیم


در مورد درخواست باشگاه تراکتور سازی از فدراسیون برای تهیه  دلارهم آیت اللهی می گوید : ما در نامه ای به این درخواست باشگاه جواب دادیم ،  در کل وضعیت را در داخل جلسه توضیح دادم خود ما از بازار آزاد تهیه ودر اختیار مربیان خارجی قرار دادیم  چگونه می توانیم برای آنها ارز تهیه کنیم .

شایعه قرار گرفتن تونی الیویرا در گزینه های احتمالی فدراسیون فوتبال برای جایگزینی کی روش هم جواب اش اینگونه بود : ابدا چنین چیزی صحت ندارد وادامه کار با پرتغالی ها همان کی روش می تواند باشد .

کی روش برای غرب آسیا خواهد آمد


حضور کی روش در مسابقات فوتبال غرب آسیا دیگر سوالی بود که نائب رئیس اول فدراسیون پاسخ داد که بله خود ایشان این مسئولیت را عهده دار خواهد بود و برای آماده سازی تیم برای این مسابقات به موقع به ایران مراحعه خواهند کرد .

معرفی بازیکن به یک مربی و حرف حدیث های موجود در پیرامون آن آخرین سوالی بود که همکار آقای کفاشیان با رد این خبر آنرا تکذیب نمود .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها